{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

syn sikken et besværg {{forumTopicSubject}}

Phu ha jeg har lige haft min yugo til syn og den gik ikke igennem da den forurenede for meget og så kontaktede min mekaninker forhandleren og han sagde at det har den altid gjort og den skulle kunne tages da der står i registeringsatesten at den er miljøvenlig. så jeg kørte til synshallen igen og de vil have det på skrift fra inpotøren og hallo hvornår var det lige man stoppede med at importere yugo´er. så nu står jeg med åben mund og tænker HVAD GØR MAN SÅ? sikke et bøvl bare for at få en bil synet hva

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn sikken et besværg
  • Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    jan 2003

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 52
    #1   5. aug 2005 Tænk meget over hvor du kører til syn. Hos Applus i Thisted går Karl Smart rundt med en smøg i flæben (ryger sågar i min ikkeryger bil) og opfører sig uforskammet i stedet for at tjekke bil med henblik på at finde ud af om den kan synes (hans job). Hos de private (dem der ikke leger/ er konger) syner de som regel bare bilen, hvis den er i orden.

• Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    jan 2003

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 52
    #3   6. aug 2005 Jeg anbefaler hermed den private i struer. Midtvest eller hvad er det lige det hedder. Martin dernede er helt reel og syner alt der er i orden. I modsætning til så mange andre steder.

• #4   6. aug 2005 ja det sværeste er bare at det er første gang jeg prøver at få synet en bil og jeg aner hverken dyt eller båt jo.
    Men hold da kæft han var sur ham jeg snakkede med til sidst ellers var de nu flinke nok. men det er skide iriterende nu går jeg bare her og aner ikker en skid om jeg kan få den igennem eller ej. øvøv hva

Kommentér på:
syn sikken et besværg

Annonce