Skal bare af med lidt galde.. {{forumTopicSubject}}
Dagen oprandt, hvorpå den kære blikspand til Golf 2 skulle synes.. for 3 gang, hvilket jeg håbede, skulle være sidste gang/forsøg.
Første gang var der div fejl/mangler, jeg får div. ting bragt iorden, men da jeg står i den situation, at jeg tidsmæssigt ikke lige havde muligheden for, at få den til syn hos samme, valgte jeg en nærmere arbejdet.
2 gang, hvilket jo så var nærmere arbejdet, skulle jeg ALDRIG ha´ valgt, for eftersom vedkommende tilsyneladende havde en dårlig dag, gjorde han simpelthen alt, for at finde hvad der var af fejl på den, påstod hårdnakket, at der ikke var bakgearspærre, og div andre småting, han lige kunne finde, som selvfølgelig udmundede i, at den igen skulle til omsyn.
3 gang, hvilket så var idag, kørte jeg foprhåbningsfuldt til syn med den, og havde fået en mekaniker til at kigge på den, og han fortæller, at bagbremserne ville han sørge for, så den ikke længere bremsede skævt, så det i det mindste ikke vil være dét den dumpede på.
Men, men, men. Synsmanden kigger på den, og finder frem til 3 fejl.
Den ene fejl tager jeg på min kappe, og jeg kendte den i forvejen.
Men de andre 2, gæt hvilket område dét drejede sig om.
Nemlig, godt gættet, det var nemlig bagbremserne det drejede sig om.
Skævbremsning 33%
Bremseslangerne skal skiftes
Tak for det, min kære mekaniker, det var stortset det eneste du skulle holde styr på, alt andet klarede jeg stortset selv, men lige dét, som du siger, er styr på, det dumper den kraftedeme på.
Far her er ikke sur, far er <b>SKUFFET</b>... *her skulle der så stå en masse ukvemsord, og sikkert nogle af russisk herkomst, men jeg holder dem lige for mig selv*
nov 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 33 Svar: 991
aug 2009
Følger: 1 Svar: 1
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Det er skam også fair nok i min bog, de 2 ting, men når den kære mekaniker fortæller mig, at der er kommet styr på bagnbremserne, så irriterer det mig grænseløst, at den så alligevel dumper på noget, der har med bagbremserne at gøre.
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 60 Svar: 641
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.552
Når jeg har min i bremsestand inden syn, sørger jeg for altid selv at være der når testen laves. Enten ved kammerater eller på et værksted. Jeg vil se bremsetesten hver gang... 33% skævbremsning, må mekkeren jo også have set i bremsestanden
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Hvis det er de sidste 2 omgange du tænker på, så var 2 gang efter de gældende 33 dage, ergo skal den have et alm. syn.
3 gang blev det også efter de 33 dage, eftersom der gik brænd i den ude i motorrummet, og måtte derfor bruge flere dage end de 33, på at gøre den klar.
Skal bare af med lidt galde..