{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Et stort projekt skal nu i igang. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så skal jeg nu til en helt stor renovering af min Sigma.

Da min motor desværres tod af i mandags har jeg valgt at atge pladerne af bilen og så total renovere min bil.

Jeg har kontarkt til en flink mand herinde på BG som har en bil jeg kan købr magen til og skal over og hente den inden længe skal lige låne min vens fejeblad og have løn.

What to do:

1. motor skal total renoveres. evt. hones lidt.
2. Gearkasse skal total renoveres.
3. Alt rust skal laves.
4. Scoop over min luft filter skal laves så den får frisk luft.
5. Skal se om jeg kan finde et firma som kan lave et nyt lygte hus til mig i klar glas og med angel yes.
6. Bilen skal males.
7. Ny fælger.
8. solfilm skal monteres.

Alt dette er min plan at skulle ske inden til næste sommer, så den er sommer klar igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et stort projekt skal nu i igang.
  • #1   27. aug 2009 undskyld jeg spørge, men hvorfor gøre så meget ud af en så gammel bil? du holder jo aldrig pengene hjem på det, på nogle måde overhovedet...

• #2   27. aug 2009 Jesper T
    måske fordi han godt kan lide sin gamle bil?

jeg har da også smidt over 20K i en peugeot 405 mi16 fra 93, den kan måske indbringe 25-30K ved salg. og den står mig i meget mere end det. hvorfor? fordi jeg kan lide den bil og vil beholde den...

Tommy P

respekt til dig projekt, upload endelig billeder :)..

• #3   27. aug 2009 *F-S*

tror bare han vil renovere motoren, skifte lejer, stempelringe, pakninger osv. lyder ikke som om han vil tune den.

• #4   27. aug 2009 Jesper T:

Kan godt se din point i det du skriver og var det ikke fordi den type bil havde min interesse så meget som den har (samlign det lidt med folk som har en ford mustang, har det på samme måde) så ville jeg også have købt en n eller en anden.

Men denne bil betyder mig for mig og når den er lavet er der luxus bil i mange, mange år og har ikke i mine planer at skulle sælge den, så det med hvor meget jeg skal have igen ved salg er ligeglad med. Alt betaler jeg kontant så skylder ikke noget bagefter som gør jeg skal tænke på hvad den er værd i salg bagefter.

Motor kommer ned på knap 50.000 km og gearkasse 100.000 km så der er mange mage år i den bil endnu.
    ---------------------------------------------------------------------------------------

Magnus B: er du skole lærer? hi hi min kæreste retter mig også nogle gange i en udtalse og hun er skole lærer hi hi.
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    K L:

Mange tak. I følge Mitsubishi Danmark er der 5 biler magen til min i dk på plader, så det er en lidt special bil og får tit (1 gange om månden ca. evt. på en tank) henvendelser og ja så er den min store hobby som du også selv beskriver det.

skal nok uploade billeder smiley

• #5   27. aug 2009 Jesper T: nogle ting kan bare ikke gøres op i penge, har da også brugt over 300.000,- på den golf jeg er ved at bygge, ting koster, så må man jo vurdere om man gider ofre det som det koster :0) Du får jo heller ikke de 1000,- tilbage som man drikker sig i hegnet for i weekenden vel ;0)

• #6   27. aug 2009 kim P:

Nemlig. kan ikke sige det bedre selv. hi hi

*F-S* .:

Ja jeg er nok enSigma nørd når alt kommer til alt. Griner.

Je ved godt det ikke kan betale sig og så videre, men det er nu en rar følse at alt er nyt. Jeg skal have chippet min bil, men det kun for sjovt. Det med min motor er mere seriøst. Den skal mitsubishi have og rep. total og den skal næsten være som ny. Indsugning skal også polleres op så den bliver flot igen.

Ved godt det er billigere at skifte motor osv, men nu får denne her motor hele armen så den er næsten helt "ny" igen. kan jeg hente 120.000 km er der 4 år mere i den motor, og bilen skal følge mig så længe den er min hobby og er ikke kendt for at miste min hobby.,

Min peugeot 605 3.0 12v brugte jeg knap 150.000 kr på. Det var ren og skær kun for at den skulle køre godt. ingen styling eller noget var der på den, kun lige side by side udstødning som jeg også vil have på min sigma. (udstødningen har de lavet så den er klar til det.

Kommentér på:
Et stort projekt skal nu i igang.

Annonce