{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

spørgsmål om saxo {{forumTopicSubject}}

Hej alle
jeg står og har fundet en mega fed saxo jeg gerne vil købe... men har lige et par spg til jer bilkloge...
- den har kørt 165.000 km er det meget for en saxo?
-den har lige fået skiftet bagbro, hvad er det og er det noget der vil have betydning for bilen senere ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål om saxo
  • #1   28. aug 2009 en bilklog kommer helt klart med... smiley Det er en VTS model, men har udelukkende være en kone bil, så det er begrænset hvor meget klø den har fået...

• #2   28. aug 2009 bagbro er deres svaghed og den går til af alder ikke at bilen har fået klø men ta en go prøvetur i den

• #3   28. aug 2009 En Saxo VTs er fandme en fin vogn til en madamme. Og 165.000 er som regel ikke meget for en bil. Men som Claus siger, hvis det er en ung fyr der har givet den klø i 165.000 km, kan det godt være meget.

Hvis det er en "konebil" kan den sagtens kører ligeså mange km endnu, som den har kørt.

• #4   28. aug 2009 super mange tak for jeres hjælp... Jeg er nemlig helt skudt i den vogn... Den er gjelet uden at det skriger af det.. rigtig fed lille kone vogn.. smiley

• #5   28. aug 2009 ha ha.. det gør skam ingenting Claus.. men så får jeg vel rabat... smiley hehe kunne ikke lade være

Kommentér på:
spørgsmål om saxo

Annonce