{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Før køb af Supra? {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg være opmærksom på før jeg køber en Supra?
Er det bedst for mig at købe den igennem en Dansk importør eller er det ligeså let at selv finde den i udlandet og få den fragtet til Danmark?

Jeg har altid været på barbund angående love med godkendelser og Tüv godkendelse osv.

Min drøm om en R34 gik desværre i vasken da jeg fandt ud af det ikke sådan var lige til at få plader på den.

Men ellers vil jeg gerne høre fra nogle som har erfaring med selv at tage biler hjem fra udlandet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Før køb af Supra?
  • #1   30. aug 2009 Supra.. hvilken??

• #2   30. aug 2009 Jeg har taget biler hjem fra England i lidt over 2 år nu.. Du kan sagtens være heldig og finde en bil der ikke fejler noget. Men du kan også være rigtig uheldig og finde en, som du måske endda sender noget depositum på og så når du kommer derover efter den, er der slet ingen bil og ingen mand. Men derimod hvis du handler med en importør (som mig) er du stillet den sikkerhed at du får den bil, du ser på billeder eller IRL.
    Men skriv endelig hvis du har flere spørgsmål. Det koster ingenting smiley
    Ellers god jagt:)
    Mvh Michael

• #3   30. aug 2009 Undskyld, snakker om Mark IV.

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 419
    #4   30. aug 2009 Min storebror leder selv efter en supra i england og han snakker med en hel del fra klubben ovre i england og de er overraskende hjælpsomme og har tilbudt at ta ud og kigge for ham så han er fri for at ta helt derover for at evt. blive skuffet smiley

• #5   30. aug 2009 Jeg har det bare svært ved at stole på en anden mand som jeg har fundet over internettet.

Så vil jeg hellere stole på en som har et firma i Danmark, som nærmest lever af at importere dem.

• #6   30. aug 2009 Jeg hentet min Skyline ved http://www.harlow-jap-autos.co.uk

rigtig flink forhandler. der kun handler med de bedste biler der findes smiley Han sælger ikke noget der ligner lort som nogle gør. Bare sig til ham hva du ønsker dig så skal han nok finde en god Supra til dig smiley

• #7   30. aug 2009 uden at sætte nan på så mange af de biler der kommer til dk er virkelig i dårlig stand. har kendskab til en bil der blev købt for 34k i england og solgt for 105 herhjemme.

jeg fatter ikk hvorfor du vil hente en selv eller købe gennem en impotør

hvis du kigger i markede. så er der jo snart flere mk4 tilsalg herhjemme end i resten af verden.

det du skal overveje mest er om du gider sidde i den forkerte side. ellers køb en euro spec. du bliver træt af det andet ligesom alle de andre

og du burde sagtens kunne få en r34 på dk plader ved da der kører mindst 2 herhjemme. kig evt her på sien og skriv til ejeren hvordan han har fået den på plader

• #8   30. aug 2009 Christian L, det er desværre langt fra en garanti at bilen er iorden, fordi en dansk importør lever af at sælge de biler..

fordelen er at du i nogle tilfælde kan se og prøve bilen FØR du køber den.

Er det en TT eller NA?

• #9   30. aug 2009 Money Over Bitches ., der kører ingen R34 herhjemme på dk plader, der er synet efter reglerne.. det er helt sikkert smiley

• #10   30. aug 2009 Jesper S: Der er vist lidt tvivl omkring det faktisk... Jeg troede egentlig at det var forureningen der var problemet, men ved ikke hvordan og hvorledes...

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?msg_id=586541

• #11   30. aug 2009 Hvad skal du bruge en Supra til? Du har en spritny Audi og en Seat.. eller er det fars?

• #12   30. aug 2009 Efter egen erfaring, med køb og import af biler er følgende.
    Der er rigtig mange som snyder der ude, og vil have dig til at sende depositum og alt muligt, og tilbyder at fragte bilen, hvis du sender penge til levering + forsikring osv.. Men tit er disse mennesker, nogen som slet ikke ejer den bil du har kigget på. Ex, jeg kiggede på en rigtig flot new beetle, som stod i hamburg. Jeg kontaktede manden og han kom med forklaringen at han havde været programør i tyskland i 2 år og nu var flyttet til spanien igen og havde taget bilen med sig og ikke ville betale for at få den registret i spanien.. Han tilbød noget levering af en art så jeg var fri for at komme, mod at jeg sendte nogle penge angående levering af bilen. Jeg var meget skeptisk overfor dette emne og forslog at jeg selv kom og hentede den. Til at starte med sagde han så det var fint nok, men som tiden gik var han svær at kontakte. 2 uger efter sidste besked fra ham, fandt jeg så på den tyske ebay, den bil jeg havde kigget efter, hvor det var en tysker der ejede den og selv havde bygget den op til en langt højere pris.. Efterfølgende har jeg fundet flere biler og kontaktet dem, hvor nøjagtig den sammen forklaring er blevet fortalt. Så husk, er det for godt til at være sandt, så er det nok snyd..

Men ellers er det langt billigere at hente selv og sådan. Min fætter har lige hentet en silvia i england selv og der var ingen problemer og en rigtig flink og seriøs handler.
    Ved at få et firma til det, er det selvfølgelig langt dyre og det er heller ikke altid til at stole helt på. Man skal jo tænke på de selv vil tjene penge og har hørt om flere bekendte at de ved en impotør har fået noget være skrammel. Så hvis jeg skal hente en bil fra et andet land en dag vil jeg heller smide de par tusind kroner og selv hente bilen..

• #13   31. aug 2009 Jesper S: Det er TT jeg går efter.

*Mac* Audien er min mors, og nu er en Seat Ibiza ikke ligefrem den vilde racer, og den var primært beregnet til at transportere mig fra A-B, imens vil jeg gerne have en bil der er lidt sjovere at køre i.

• #14   31. aug 2009 Dan C, jeg har svaret på det link du har sendt, jeg er ret interesseret i at vide hvorledes den er blevet godkendt.. den skal jo stadig efterleve forureningen, så den skal altså ombygges og individuelt godkendes med ombygingen..

• #15   31. aug 2009 Der køre mindst 1 på danske plader lovligt... GTS kan godt komme på plader, men ik GT-R'en

• #16   31. aug 2009 Christian L, har du tænkt på forsikringen?? du er 18år?!
    Og kom nu ikke og sig at den kommer til at stå i dine forældres navn.. det går bare ikke.

• #17   31. aug 2009 GID .
    Tak for linket vil lige kigge det igennem.
    Kan det passe jeg så dig til F-day?

• #18   31. aug 2009 Jesper S: Så sandt - jeg har heller ikke lige fattet hvordan de ville få den på DK skilte...

• #19   31. aug 2009 . Jiraen GTI Tilsalg , ja der har du ret, GTS kan, men det er jo ikke en rigtig R34?!?!

• #20   31. aug 2009 Jesper S
    Den skal bestemt ikke stå i mine forældres navn, vil min far ikke have.
    Og ja ved godt det koster en god slat penge at få den forsikret som 18årig.
    Men man må jo bare bide i det sure æble og punge op.

• #21   31. aug 2009 Christian L, fair nok smiley

• #22   31. aug 2009 trolden. det er en sandhed med modifikationer... den hvide GTT er smadret.

• #23   31. aug 2009 Christian. Ja det var min Skyline til F-day. smiley

Han er til at stole på. Han vil også ha jeg sendte et depositum. Så undersøgte om andre havde købt ved ham først. Jeg betalte faktisk bilen før jeg hentet den. Han stak ikke af. Han kom og hentet mig i Stansted lufthavn. Så var der vel 15 min kørsel ned til ham:) Så kørte jeg til Harwich og sejlet til Esbjerg. Det kunne ikke være meget letter.

Jeg vil ikke nævne nogle importøre. Men jeg har set et eksempel på en Nissan Silvia drift bil som kostet næsten 75000 kr ekstra her i DK. Syntes det er svinsk. Især på en bil der ikke skal på plader :S Der er jo ikke det store arbejde i at hente en drift bil hjem. Da du ikke skal bruge alle de papire til syn osv.

• #24   31. aug 2009 GID .
    Tænkte det nok. Mig der stod og snakkede en del med Michael, og som betale over din bærbar. smiley

Lyder som en der er til at stole på.

• #25   31. aug 2009 Ahhh ok smiley Så har jeg jo alle dine dankort info. Muhahaha smiley

Ja er han også. Ellers har han da vendt sig 180 grader.

• #26   31. aug 2009 Må lige prøve at tage kontakt til ham.

Har også kigget lidt inde på: www.pistonheads.com

Der er også en del forskellige, men det er jo lige at spotte den rette i den bedste stand til den bedste pris.

Kommentér på:
Før køb af Supra?

Annonce