{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Kun dårlige nyheder.. {{forumTopicSubject}}

Hvor skal man starte..

Man aflevere bilen til knastskift fredag for 3 uger siden, og planen var at få den tilbage søndag, da mit arbejde er 40km hver vej..

Søndag aften bliver man ringet op.. ingen kompression på bilen, forkert knast.. pis så må std jo i igen da jeg SKAL bruge den næste dag.., men man bliver ringet op tæt på midnat at stadig ingen kompression.. nå så er der noget andet der er galt.. men det kan laves til næste dag..

Næste dag bliver man ringet op.. ventilerne er bøjet :(.. så det skal der nye af..

Da det jo er lavet "orange" er der ingen forsikring, og han har ikke lyst til at købe nyt..

der går en uge til.. så finder han et topstykke hos en ophugger.. næste dag kører han hen for at tage det af.. man bliver ringet op.. det er smadret.. fint så er man på 0 igen..

Det kommer tilbage.. (i forgårs).. han ville så lave det hele igår.. og den ville blive klar den dag.. LÆKKERT tænkte man.. man bliver ringet op.. med ENDNU en dårlig nyhed ( men var sjovt nok slet ikke overrasket).. Nu er der knækket 2 bolte i motoren under montering.. fedt fedt fedt...

Så idag får han lavet det.. samlet det hele.. og endelig.. YEAH.. skidtet skal startes... men hvad sker der.. endnu en dårlig nyhed?.. Tjaaa.. ingen kompression!.. fuck!!

nu er man så hvor man startede... savner min bil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun dårlige nyheder..
Kommentér på:
Kun dårlige nyheder..

Annonce