{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.356 visninger | Oprettet:

Ventetid på taksator og forsikring? {{forumTopicSubject}}

En kvinde ville ikk holde sin vigepligt, som Kadett'en blev offer for (se fotoalbum)

Men så tænkte jeg på, hvor lang tid der går fra taksatoren kommer og ser på bilen til han ringer så man kan aftale en pris? Og igen hvor langt tid går der fra at det er aftalt til at pengene kommer fra forsikringen?

Mange tak på forhånd... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ventetid på taksator og forsikring?
  • #1   4. sep 2009 Jeg fik en skadet sidste år.
    Der gik 2-3 uger før der kom en taksator og kiggede, så gik der vel en uges tid før han ringede til mig med noget pris, og så gik der ca en uge så stod de på min konto.
    Men vær besværlig når han ringer og tilbyder dig en pris, det kan godt give lidt flere penge i sidste ende:)


  • #3   4. sep 2009 jeg har lige totalt skadet min, dagen efter den blev smidt af hos vw ringede taksatoren og vi aftalte pris, 3 dage efter jeg havde sendt skadesopgørelsen fik jeg pengene..

  • #4   4. sep 2009 Mange tak for det smiley

    Og en anden ting, havde list anlæg i bilen, som ikke var ret gammelt, og er rimelig pebret.. (rockford Fosgate)
    Hva må jeg gøre med det? tage det eller?


  • #6   4. sep 2009 Der kan godt gå lang tid.

    Vi fik sidste år totalskadet min kærestes bil mens den var parkeret, det tog cirka 3 uger før taksatoren ringede, og yderligere en måned før pladerne blev afmeldt, bilen blev først hentet efter cirka 3 måneder.

    Men vi fik pengene, der gik bare lige en måned før vi kunne købe en ny bil.


  • #7   4. sep 2009 Sidst jeg prøvede det afleverede jeg bilen den ene dag og taksator kom næste dag og konstaterede den var totalskadet og 1½ uge efter var der penge på kontoen...

Kommentér på:
Ventetid på taksator og forsikring?

Annonce