{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje i trailer - syn?
  • #1   7. sep 2009 hvis der ikke er slør får du en anmærkning

• #3   7. sep 2009 Skoust self. skal det det skiftes, men det er en bådtrailer som jeg bruger 2 gange om året, og lejerne kan ikke holde til saltvand, så første gang de er i vandet begynder de at rumle smiley

• #4   7. sep 2009 så skal du have fedt i dem.. Jeg har en brenderup med boogie, der er mulighed for at fylde fedt i - ved ikke hvad det er for noget du har, men ring til fabrikanten og spørg..

• #5   7. sep 2009 det er nok smarter at skifte det hvis han kasere den --- man kan da ikke syne med defekte leje ....det er nok billigere at skifte en at betale nyt syn

• #6   7. sep 2009 Omsyn ruinerer jo ikke nogen, og kan godt se dit problem, og det er tit dyrer at skifte et leje, men jeg har sjældent set en synsmand løfte en trailer op eller kørt en tur i den..
    De sætter sig som regel bare op på traileren for at tjekke evt. affjedring men det har din bådtrailer nok ikke, og hvis den har påløbsbremse har jeg set et par gange at de smider den på bremsestanden...

En trailer er jo ikke et tekning vidunder som en bil, men jeg ville nok smutte til syn med den i første omgeng, og så tage den derfra...

Men hvis du alligevel vil skifte lejet så kan du jo ligeså godt gøre det med det samme, da den jo ikke skal til syn hvert andet år alligevel, men kun ved omregistrering og lign..

Kan fortælle at jeg måtte slippe ca. 750,-kr. for 2 lejer til min gamle trailer da jeg skulle have den over i knægtens navn, og traileren var fra 1968 og jeg købte lejerne med rabat og uoriginal, og alt hvad jeg kunne presse prisen ned i, og et omsyn ligger jo under 300,-kr... så skal du jo også ligge tiden oveni på udskiftningen....
    ....
    ;-))

Kommentér på:
Leje i trailer - syn?

Annonce