{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "til alle bmw"
Kalder alle BMW kyndige
Godaften d'herrer og quinder. Jeg overvejer at erhverve mig en BMW 520d aut. gear F10 2011, som jo har fået afskrevet en del af værdien. Jeg har ikke den grundigste erfaring med biler, men kend...
Godaften d'herrer og quinder. Jeg overvejer at erhverve mig en BMW 520d aut. gear F10 2011, som jo har fået afskrevet en del af værdien. Jeg har ikke den grundigste erfaring med biler, men kend...
Skrevet af: Simon N - 8. nov 2018
Til alle BMW-elskere!
Hej derude! Jeg faldt lige over en hjemmeside med en noget olm BMW 540 med turbo og hele pisset!! Hvis man kigger under "Nightmare" er der også eksempler på hvordan man absolut ikke skal ødelæg...
Hej derude! Jeg faldt lige over en hjemmeside med en noget olm BMW 540 med turbo og hele pisset!! Hvis man kigger under "Nightmare" er der også eksempler på hvordan man absolut ikke skal ødelæg...
Skrevet af: Morten K - 22. aug 2003
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle et skab 700 kr.
- Klippet buskas ned 1.500 kr.
- Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
- Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
- Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.
dec 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 39
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
dec 2003
det kan godt være at du lader staten røvrende dig med deres afgift men den går ik med mig. det er mig som røvrender staten! hva med at oprette en bil før du bedømmer andres
dec 2003
til alle bmw ejere!