{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.741 visninger | Oprettet:

HJÆLP: Min bil stjålet ( Fundet igen ) {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så fik jeg stjålet min bil i sidste måned. Men nu har de fundet bilen igen, og der skal selfølgelig laves noget på den,

Men laver de det eller totalskader de den fordi det ikk kan betale sig og lave den..?
Ting der skal laves på bil

1- Alle 4 fælge er ridsede. Og en er helt smadret.
2- Kofanger skal males
3- Højre og venstre forskærm skal males.
4- Højre bagdør skal males.
5- Nyt fører sæde da de har lavet stor huller i det
6- Nyt udstødnings system, ( Regner jeg med )
7- Ny Turbo/ Måske ny toppakning/Topstykke da vi startede den op på værkstedet røg den helt vildt og gik meget meget underligt i tomgang,

Der er nok mere der skal laves med kan ikk lige huske det hele i hovedet,

Men laver de bilen eller kan det ikke betale sig.?

Har selfølgelig kasko på og bilen er kørt på Volkswagen

På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP: Min bil stjålet ( Fundet igen )
  • #1   10. sep 2009 Vil næsten tro de totaltskader den , Der skal ingenting til idag .

• #2   10. sep 2009 hvis det er din vento er den total skadet helt sikkert

• #3   10. sep 2009 Er bilen synet og forsikret med turbo?
    Ellers tror jeg bestemt ikke du skal sætte næsen op efter noget med motoren bliver dækket.

• #4   10. sep 2009 jeg tror også den er færdig

• #5   10. sep 2009 det er svært at sige.. jeg ramte et rådyr i min g3 vr6 og den skade blev takseret til 32 kilo og skulle laves.. på trods af at det kun var hjelm, kofanger, en forskærm og lidt småting.. plus maling.. det render stærkt...
    men kan sige at med min blev den lavet fordi den er med læder, klima, alt i el osv osv.. taksatoren var målløs over at de er så dyre..

• #7   10. sep 2009 Okay jah vi må se hva taxsatoren ( staves ) siger,

Men den er ikke synet og godkendt med turbo, Men har fortalt dem at bilen er nysynet og vi lige har fået bygget turbo på så den skulle være klar til og blive godkent med turbo så det ´var ikke noget problem.

Og Jo det er vento'en de havde stjålet,

Jah håber os jeg får en god slat penge eller de bare laver bilen så den fungere fint igen

• #8   10. sep 2009 selv om du har fortalt dem den skulle synes og sikkert måske kunne godkendes med turbo, siger taksator sikkert noget andet.. det er en specielt folkefær sådan nogen!

• #10   10. sep 2009 Jah dør/Tændnings lås skal selfølgelig os laves, Men jeg har skam ikke løjet for nogen som helst, Det er skam sandt alt det jeg har oplyst dem om. Og den er nysynet.!

Og forresten er kabinen godt nok møg ulækker og beskidt, Ordner Volkswagen os det eller skal man selv i gang med det..?

• #12   10. sep 2009 Hvis ikke motor ombygningen er godkendt og registret ved dit forsikringsselskab så kan du risikerer at de ikke dækker noget som helst.
    Selvfølgelig bliver bilen lavet så bliver den vel ogsp rengjort med mindre det bevises at den så sådan ud inden tyveriet skete.

• #13   10. sep 2009 du kan måske redde den hvis dit forsikringselskab må sætte brugte dele i af dig..dvs kabine kofanger mm. det fik min far gjort med sin bmw ellers havde den været blivet total skadet....

• #14   10. sep 2009 Okay det har jeg aldrig hørt man har gjort før det med brugte dele.!!

Men ja jeg må se hva ham forsikrinksmanden siger, Men håber da bestemt ikke de går på bagben pga det med motor, men vi må se

• #16   10. sep 2009 de total skader den.. min makker har en mr2 og der var en der kørte ind i hans dør meget stille:P den fik kun en trykket dør, og det var nok til den skulle totalskades ellers skulle det hele laves af brugte dele.

Kommentér på:
HJÆLP: Min bil stjålet ( Fundet igen )

Annonce