{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring pug. 206 gti..
  • #1   12. sep 2009 er 20 om en måneds tid og har ca 2 års ancenitet så ved ikke om det muligt og få forsikring i eget navn til en rimelig pris ??

• #2   12. sep 2009 en 206 gti er jo ikke noget særligt, om det er en 2.0 eller en gti den har jo lige mange hk... , men jeg havde taget den i de gamles navn specielt hvis du stadig bor hjemme...

• #3   12. sep 2009 ja jeg bor hjemme, men ved sku ikk om jeg bare kun skal tage i deres navn eller stå som bruger ?, hvad er pris forskellen ved at have den i eget navn og stå som bruger i fx min fars navn ?

• #4   12. sep 2009 jeg havde taget den i deres så længe i bor på samme addresse kan ingen gøre noget... , .. du får bare ikke ancinitet af det men hva mange har billigere forsikringer eks. når man er over 25, kørte selv i de gamles til jeg var 23 så kunne jeg få en rimelig forsikring dengang.

• #5   12. sep 2009 tag den nu bare i dit eget navn, så er du vel snart elite billist... så koster det jo ingen ting.. Det med mor og far holder ikke..

• #6   12. sep 2009 hvor har du din audi ? gf ville hvertfald ikke have den pug når det er en gti :S

• #7   12. sep 2009 selvom du står som bruger og dine forældre ejer så kommer det til og koste det som den dyreste person skal give

• #8   12. sep 2009 hvis du vil ha i eget navn så snak med disse, dem jeg har BEDST erfaring med ang. rimelige priser....

www.trekroner.dk
    www.aros-forsikring.dk (gir 4200 i kasko for bmw, incl. friskade, og fri glasforsikring - selvrisiko 3200 kr) + de går kun efter vægten på bilen , ikke om det er gti osv.

• #9   12. sep 2009 B4NDIT | ™ |
    tak dem vil jeg lige ringe til mandag morgen ! :).
    vil sku helst have i eget navn, så står man ikke med pikken i postkassen hvis der sker noget..

• #10   12. sep 2009 der kan ikke ske alverden så længe i bor på samme addresse, det er ikke forbudt at køre i bilen dagligt.. svare jo til du bor sammen med en kæreste, og hun køre i din bil dagligt, selvom hun ikke står som bruger af den mv. selvom hun får en skade i den eller andet, sker der jo ikke noget ved det..så længe man er under samme tag. , du må bare ikke "udlåne en bil permanent"

• #11   12. sep 2009 hmm ja okay det rigtig..
    men ringer lige aligevel hvis det ikke er helt sindsygt tager jeg nu den i eget navn eller må det blive fars kan godt se logikken i det du siger :).

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #12   13. sep 2009 B4NDIT | ™ | Nu forslår du Aros.... Har du nogensinde skullet ha penge ud af dem ???

Anders vil på det kraftigste advare dig mod aros forsikring ....

Har du overvejet evt en 206 s16 de er nok lidt billigere at forsikre. Og synes halt klart du skal finde en 5-10 forskellige selvskaber og bruge de par timer det måske tager og finde det bedste tilbud... Mange gider ikk gøre det men på min audi sparede det mig 7 om året ved 2 timers telefonsnak ... Så kan det hurtigt betale sig =)

Kommentér på:
forsikring pug. 206 gti..

Annonce