{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lave gulplade om til hvide
  • #1   14. sep 2009 Du skal betale afgift af den, før der kan komme hvide plader på og skal sæder osv jo monteres.

• #3   14. sep 2009 jamen har en hel vr6 til at bygge delene over, så det er bare hvad afgiften bliver på en golf 3 vr6? hvis det kan betale sig

• #4   14. sep 2009 Der skal betales afgift og byttes nummerplader,du behøver ikke sætte sæderne i den,der er regler for hvordan en gul-plade bil skal være indrettet i bag,men det er der ikke i en hvid-plade bil smiley

• #5   14. sep 2009 ca. 50 % af vad en tilsvarede bil på hvide plader er vær
    da jeg fik plader på min bil i forårs fik jeg at vide vis jeg valgte at få den på gule og om nogle år ville ha den på hvide ville de ikke kompensere af vad afgift på de gule

der er kun en måde du finder ud af hvad du skal betale du skal ned på dit lokale motor kontor og spøre af

gå i på DBA eller Bilbasen udskriv et par stykker annoncer på tilsvarede biler, samme motor, tilsvarende kørt km. og udstyr. på hvide plader
    vælg dem så billige som muligt da dette er din mulighed for at få prisen ned
    de skal medbringes som bevis på priserne på sådan en bil

Kommentér på:
lave gulplade om til hvide

Annonce