{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

hazzarderet kørsel {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige mødt en billist der kørte groft uforsvareligt, i byen. Jeg blev lidt irreteret da han overhalede mig i et sving inde i byen, så jeg gassede op og fulgte efter, hvilket nok var en lettere dum reaktion, men synets lige jeg ville se hvordan han kørte videre, og jeg blev noget overrasket.
STORE herre sving over linjer.
Forsøg på at overhale først indenom i et kryds for så at prøve udenom, hvilket resulterede i en hård opbremsning pga en helle
Billisten foran kørte så langsomt op til næste kryds, og skulle dreje fra, da den GAMLE Nissan Micra så kørte videre var det endnu 2 sving hvor han nærmest kørte over i modkørendes vejbane, over fuld optrukkende linjer ned forbi en station, hvor min samvittighed tvang mig til at holde meget igen. han blæste forbi med over 100 på en gade der næsten ikke kan køre 2 busser forbi hinanden på. Der var samtidig ret meget trafik og en bus! inden næste sving nåede jeg tæt på ham igen, hvor han laver endnu en hazzarderet overhalling, hvor jeg beslutter at det kan være nok.
Jeg var 2 sek fra at forsætte efter ham, rive ham ud af bilen næste gang han holdte stille og smække ham sådan et par på hovedet!

Vil lige høre hvad ville i andre gøre?
Der er sikkert andre løsninger, der er bedre, og som jeg lige overså i øjeblikket!

(Jeg kørte en Focus 2.0 og mener ikke jeg gjore andet en overtræde hastighederne et par gange, hvilket jo er MEGET forkert!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hazzarderet kørsel
  • #1   13. aug 2005 jeg tror jeg havde taget hans nr plader og kontaktet dem i det blå , hadder når folk køre på den måde tænk hvis de køre en ned eller slår nogle ihjel..

  • #2   13. aug 2005 Ser jeg sådan noget kørsel inde i byen er jeg ikke bleg for at ringe til panserne. Så må de tage den derfra.......

    Ude på landevejene gør det mig ikke så meget at folk kører en anelse hurtigere end loven siger, men inde i byen kører man sgu ordentligt......


  • #3   13. aug 2005 Den har jeg også overvejet, kan huske XP og det var en sølvgrå micra årgang 85 +/-. men tror næppe det er nok, og var klar til at tage nummeret resten af turen hvis jeg mødte ham igen. Men tror nu heller ikke politiet ville kunne gøre det vilde

  • #4   13. aug 2005 politiet skal have beviser før de kan stille noget op..

  • #5   13. aug 2005 Henrik G: Han forsøgte at overhale 2 biler mens jeg lå bag, og da det lykkedes ham, stoppede jeg... han kørte hvad en micra kan. Jeg en lettere forhøj fart og nåede ham igen pga den billist han bagefter overhalede... Men ja, jeg kørte for hurtigt, men mener ikke min kørsel var hazzarderet på nogen måde!

  • #6   13. aug 2005 JA du er satnme oss en bølle Mr. G

  • #7   13. aug 2005 Jeg ser hazzarderet som at være når man er til fare for andre og en selv, det betyder nødvendigvis ikke hvis man køre lidt for stærkt. Meget forstærkt, der begynder det at være der. Mener også politiet tolker det sådan.

    Jeg køre også pænt i byen, men han generede mig lige, og så jeg skulle lige se... burde jo nok have ladet ham sit eget løb...


  • #8   13. aug 2005 Man er ret magtesløs i de situationer desværre. Jeg ser ofte hensynsløs kørsel, og må bare lade stå til (mit politiskilt er blevet væk ;-D) Ofte er folk i øvrigt meget uopmærksomme hvilket ikke er meget bedre. Op på mærkerne. Hvis sådan en hensynsløs idiot ramte en fra min familie skulle han ikke ønske sig at måde mig en mørk aften!!!!! (Er jeg umoden, ja og!!)

  • #10   14. aug 2005 Jeg ville ihvertfald gerne have undgået den dårlige oplevelse, første gang jeg har set nogen køre så groft uforsvareligt! Stakkels passager og be'r til der ikke sker nogen noget smiley

Kommentér på:
hazzarderet kørsel

Annonce