{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skriver folk ik pris på biler?
  • #1   15. sep 2009 Fordi de ikke kan få sig til at skrive de vil have 35000 for deres golf2

  • #2   15. sep 2009 Jeg har ikke skrevet nogen pris på min bil, da jeg ikke gider at få latterlige bud der ligger 30-40% under prisen, og fordi jeg ikke gider at få beskeder fra bedrevidende folk der synes den er sat for højt, fordi de ikke ved hvad ting koster. Så vil jeg hellere først oplyse prisen, hvis folk rigtigt er interesserede.

  • #3   15. sep 2009 fordi folk har fået en eller anden tåbelig ide om at der er en som byder et fuldstændig tosset beløb og de så kan tjene kassen på deres bil..
    det sker bare ikke og jeg betragter en annonce hvor der stå byd som useriøs, alle ved hvad de vil have for deres bil..


  • #4   15. sep 2009 Syntes bar der kommer mange møj bud pga de først ska ramme sig ind på ca pris

  • #5   15. sep 2009 sys det skal være lov her inde at der skal være en pris, i stedet for folk skriver byd byd byd? det sku ik qxl det her!

  • #6   15. sep 2009 Grunden til folk byder lavet når der ingen pris er jo at de ikke vil overbyde..
    Skriv for helved en pris på jeres biler.

    12345 er ikke en pris.


  • #7   15. sep 2009 Fordi folk som MAC håber de vil give mere end hva han selv gav for bilen sikkert smiley

    Nej det er fordi de ved at de tror bilen er mere værd end hva den reelt er ! Fordi folk stadig forlanger 25000 for en gammel udkneppet golf 2, som måske kun er 5k værd. Der er intet salgsmarked herinde, det er derfor folk de bytter konstant, der må sq være nogle biler der går igen og igen, som har haft 100 ejere. Og jeg synes selv det er pisse irriterende at der ingen pris er.


  • #8   15. sep 2009 jo 12,345kr;-)

  • #9   15. sep 2009 *Mac*
    Med andre ord du er en af dem her uden pris der bare ligger og fylder..


    Annoncer uden pris bør kun være hvis man kun ønsker at bytte..

    Og så må man jo skrive at prisen er fast hvis man ikke ønsker bud.

    Og latterlige kommentare kan man filtrere sig ud af



  • #10   15. sep 2009 *Mac*

    Det er jo lige netop det der gør at folk ikke aner hvor du er og dermed grunden til at man får nogle helt skæve bud, langt under det man forventer som sælger, det er kun dig der ved hvad du vil have for bilen og ikke dem som ikke kender bilen andet end ud fra billederne, og billder siger intet om bilens stand, undervogn motor eller noget andet.

    Og at sige man først vil opgive prisen hvis folk virkelig er intereseret er jo en misforståelse af hvad der også er med til at skabe interessen nemlig "Prisen" mangler prisen synes jeg også anoncen anses for useriøs hvis vi snakker om en helt alm. gangs bil som der findes mange andre af, det er noget andet hvis vi snakker en special model der ikke ses udbudt til salg ret tit eller ofte. sådan noget som liebhaveri som i den grad kræver man ser og føler bilen, det kræver en alm. bil ikke for at give et prisleje.


  • #11   15. sep 2009 Ingen seriøs pris=sletning af annonce.. Sådan burde det være..


  • #12   15. sep 2009 Mike - Zyrez - Ja, helt sikkert..

    xanderclaus J - Jeg ønsker først og fremmest også at bytte, da jeg ved at folk ikke har nogen penge lige i øjeblikket. Men hvis nogen ønsker at købe i ren handel, skal de da også have lov til det. Jeg gider bare ikke oprette den som bytteannonce, da jeg ikke gider at have tilbudt 4 Golf 2'ere, en Corolla og et kolonihavehus i bytte, eller hvad folk nu finder på herinde.

    BRABUS - Det kan du have helt ret i, men nu mener jeg også, at min bil ikke er noget man ser til salg ret tit herinde.. faktisk tror jeg aldrig, at jeg har set en 9-3 SS til salg herinde, og mange folk ved ikke hvad de koster, men min logik er, at hvis man virkelig gerne vil have en bil, så vil man gerne spørge lidt ind, før man kaster et bud. På den måde tror jeg, at man på sigt får mere seriøse købere.



  • #13   15. sep 2009 hey folkens. syntes godt nok mange har et had til golf 2 syntes jeg at jeg kan fornemme haha. men ja det er træls når der ingen pris er. jeg søger f.eks bil men det er umuligt at finde rundt i når 65 % af bilerne er uden pris og man bruger tit 5 gange så længe på at kigge rundt i bilerne herinde

  • #14   15. sep 2009 *Mac* Det er skam ikke fordi jeg er efter dig smiley
    Men hvorfor skulle man på sigt få flere seriøse købere ved at undlade en pris ? det var da bedre hvis du skrev at du ville have , lad os sige 260000 for din bil, og så skrive i annoncen at du gerne vil bytte også, dog vil du så stadig få tilbudt 4 golf 2, en corolla og et kolonihavehus. Det vil jo komme uanset hvad.


  • #15   15. sep 2009 Mike - Zyrez - Det tror jeg skam heller ikke, det lød bare useriøst smiley Men nej, jeg tror netop ikke den ville komme, for hvis en bil stod til 260.000 kr. så tror jeg ikke man ville få tilbudt biler og ting til en samlet værdi af af det halve af hvad man har sat bilen til. Ved ikke at skrive en pris, så får man måske ikke så mange bud, tilgengæld er de bud man får mere seriøst og velovervejede.

  • #16   15. sep 2009 Men nu er der sat en pris, så er alle vel glade smiley

  • #17   15. sep 2009 folk skriver byd fordi de ikke ved hvad de vil havde for tingene smiley .
    Vis man er så utilfreds med det at man begynder at lave et forum om det så skriv da en mindste pris så kommer alle dem uden pris jo ikke smiley

    Hvor svært kan det være ?????


  • #18   15. sep 2009 så var det godt jeg ikke bød 260 smiley

  • #19   15. sep 2009 Mac,

    Så speciel er din bil jo heller ikke, så den har liebhaver status og at prisen er helt speciel.

    Hvis vi eks. tager det eksempel som den type bil jeg køre i en mercedes model W124 og så i en 500E som i sig selv har kult status i dag, den kunne man få i en AMG tunede udgave både som org. og som efter monteret udgave, de org. biler som en kode i udstyrslisten koster hold lige fast OVER det dobbelte af hvad en alm. 500E koster, se det er liebhaveri og tro mig der er rigelig med folk der vil give det for dem fordi de er org. leverede fra MErcedes som en Tunet AMG version.
    De koster dermed op i mod 1 milion DKR. i forhold til en alm. tunede udgave der måske kan indbringe 350.000 Kr. hvis man er heldig
    Og for en helt alm. 500E giver man typisk i dag ca. 100.000 for et lig og op til 200.000 Kr for en unik velholdt model med lavt Km. tal.

    Jeg tvivler på det er svært at finde din model til salg hvis man ville have lige precis denne model, men der er jo heller ikke rigtig noget der virkelig skaber liebhaveri omkring denne model vil jeg sige.

    Man kan sige med W124eren i 500 modellen der er lidt historie så som at Mercedes og Porsche gik sammen om at ombygge karossen for at trimme den til en V8er osv osv.

    Det at der ikke er så mange til salg af dem gør den ikke til liebhaveri, men klart du kan måske hive prisen 5-10% op på det grundlag, men det burde ikke afspejle sig i man mener den er helt speciel mange penge værd.

    Men jeg forstår godt tanke gangen, jeg har jo selv en ikke mere end meget speciel W124er som der i de ngrad ikke findes mange af, og det vil da også afspejle sig i den pris jeg ville have for min bil, men nu har den jo også fra ny kostet dobbelt så meget som hvis den blot havde været en alm. mercedes 300E-24 og ikke en BRABUS tunet og Carlsson trimmet udgave.

    Jeg vil væde den påstand at man skræmmer flere folk væk der kunne have interesse end man skaber interesse uden at nævne prisen.
    De folk som ville være intereseret vil jo selvom de først skal spørge ind til bilens pris stadig have den samme mening som hvis du havde en pris på din bil, så hvorfor udsætte "overraskelsen" :o)


  • #20   15. sep 2009 Mike - Zyrez - Du skal være velkommen smiley Jeg sagde jo intet om bud OVER prisen smiley

    BRABUS - Du har helt ret.


  • #21   15. sep 2009 Kunne godt bruge lidt flere medlemmer i min 1234 gruppe...hehe..

    http://www.bilgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=3026

    Min yndlingskommentar er "hvad tror du selv? Vi skal højere op"

    Hvis man skriver 1234 som pris må man finde sig i at jeg kommer forbi og byder skrotprisen...skriver man 0 må man også acceptere alt fra 1kr til 100.000 bliver budt...


Kommentér på:
Hvorfor skriver folk ik pris på biler?

Annonce