{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konstruktive ændring på reg att
  • #1   17. sep 2009 mener der plejer at stå "konstruktive ændringer" uder særlige bemærkninger..

• #2   17. sep 2009 Rigtigt som Stay siger. På mon Reg. attest er undervognen skrevet ned under konstruktive ændringer.
    Jeg havde lidt problemer med forsikringen i starten, fordi spaderne troede det var motoren..

• #3   18. sep 2009 Stay

Jamen motor er vel også konstruktiv ændring. Ved hvad bilen er født som og det står ikk på reg att, men det gør den nye motorstørrelse. Der står intet nogle steder om at den er ombygget

• #4   18. sep 2009 Den er vel bare blevet registreret som den større model. Men jo hvis der er konstruktive ændringer plejer det og stå der. Er den ombygget før der er blevet betalt afgift? For så bliver den ofte bare registeret som den model motoren er fra.

• #5   18. sep 2009 Nej det er en dansk bil

• #6   18. sep 2009 Jeg købte for et års tid siden en Bmw E30 323 hvor der var lagt en 2,5.L i og da det var inden for de 20% stod det ikke på reg. attest. Jeg forhørte mig i synshallen og fik den besked at det ikke havde nogen betydning når det var under de 20%. Min Audi derimod der er forøget med over 100% er der både betalt afgift af + jeg betaler mere i grøn ejer-afgift, som begge dele er noteret i reg.attest og hurra for det, jeg var i kløerne på told og skat ved DHB i år og til at starte med ville de have 115kg ind til de fik det hele undersøgt.......

Kommentér på:
Konstruktive ændring på reg att

Annonce