{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Online Handel trist oplevelse {{forumTopicSubject}}

jeg lavede en ordre på nogle forlygter og side blink hos Hovwdiaudi i viborg ringede for at bekræfte at det hele var på lager det var det igår da jeg bestilte så jeg ringede for ikke at kører forgæves

blev så udsat for en lager fejl så de lygter jeg bestilte havde de 1 sæt af i systemet men ikke i virkligheden så jeg kunne ikke få de lygter jeg ville men de tilbød meg for kun 300 kr mere kunne jeg få nogle andre men det er jo deres problem syntes de burde give et afslag på de 300 og give mig de andre til samme pris men det kunne ikke lade sig gøre elv om de havde rod i systemet

det var jeg meget træt af at finde ud af havde lige glædet mig til nye lygter til Golfen men nej ikke denne gang smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Online Handel trist oplevelse
  • #1   18. sep 2009 jaja det er jo hvad der kan ske, skal de have lageroptæling hver dag stiger priserne jo voldsomt.

  • #2   18. sep 2009 Lagerfejl sker - Det er da surt, men det kan jo ske...

  • #3   18. sep 2009 Der står at der skal tages forbehold for fejl og trykfejl + udsolgte varer, så de er ikke synderligt dårligt stillet.
    LÆyder desværre som om dit billede på god kundeservice er, at det pågældende firma skal lide tab i forb. med salget og det er jo heller ikke fair for dem.
    Mon ikke lige du kan vente til de lygter kommer hjem igen? =)


  • #4   18. sep 2009 Det var da en utaknemmelig og uartig holdning at have?

  • #5   18. sep 2009 i det firma jeg er i lider kunden ikke under at vi skal skaffe en dyrer varer end den kunden i første omgang bestilte og derved taber vi på det for at bevarer kundens tilfredshed det er den man lever af så de kommer igen og derved holdes kunden tilfreds

    det koster lidt at holde på kunder i form af ordentlig service og så videre de satte de lygter ned for at få dem solgt den 15/9 3 dage siden så må de jo have haft dem på det tidspunkt eller sætter man kun en varer ved hvis den er i systemet inden man tjekker om der er en fejl eller hvad


  • #6   18. sep 2009 Rene ø Hvad mener du forklar dig lige


  • #7   18. sep 2009 Det er et stort firma - Du kan vel forstå det der hedder human error kan du ikke? Hvis du selv er ansat i en branche med kundeservice, så ved du da osse at der kan ske fejl og at det ikke i ALLE tilfælde resulterer i at et firma "forærer" ting væk. Som skrevet før: Utaknemmelig og grim/uartig holdning og have - Men passer nu meget godt på den generelle gennemsnits dansker under 35 år der har fået alt foræret gennem livet og derved ikke kan forstå når modgang opstår/folk ikke giver dem ret/ falder på knæ/ forærer ting væk osv osv.
    God weekend og bar røv at trutte i


  • #8   18. sep 2009 jo tak det kan jeg godt forstå Ildfuglen men det var det sidste sæt så man kan sige atden fejl ville koste dem 300 kr inkl moms det er sgu billigt at sætte til for at kunden forbliver tilfreds

  • #9   18. sep 2009 Henrik P
    det par lygter du køber eller ikke køber hos dem er ikke noget der rykker i omsætningen, jeg har handlet der mange gange uden det mindste


  • #10   18. sep 2009 det har jeg også men det er ikke sikker jge gør det mere

  • #11   18. sep 2009 Stor virksomhed vil jeg nu ikke sige de er smiley

  • #12   18. sep 2009 tja det jeg har handlet der har jeg ikke haft problemer med og de har en glimmernde kundeservice

    men nogle kan jo være uheldige


  • #13   18. sep 2009 ja det er jo det vi kan ikke alle vinde og idag tabte jeg
    men så må jeg på jagt efter lygter et andet sted


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #14   18. sep 2009 det er bare for tit at den slags sker. og når man ligefrem ringer for at spørge går man da ikke ud fra at de bare tjekker på computeren men at de rent faktisk chekker lageret inden de melder ud at den er på lager

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #15   18. sep 2009 ikke specifikt på det firma men generelt må jeg hellere lige indskyde

  • #16   18. sep 2009 ja jeg syntes når man vælger at sætte de sidste sæt ned i pris går man ud fra de er blevet trætte af at gå og flytte på den kasse og derved sætter man dem ned men hvad ved jeg

    jeg kom lige af med noget her så tak for alle kommentarerne


  • #17   18. sep 2009
    Steffen M
    arh, du vil da ikke komme og påstå at du, hvis der i løbet af en dag ringer 50 kunder og spørger, om du har dit og dat på lager, GÅR ud på det store lager og kigger efter det hele?
    de har et computersystem til den slags, der er nok bare sket en fejl dengang de havde status, så systemet troede den havde en vare mere på lager, som den så ikke havde


  • Johannes M
    Johannes M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
    #18   18. sep 2009 Altså hvis du har ringet og spurgt om de har dem på lager og fortalt du vil køre efter dem, så syntes jeg de bør checke at de har dem på lager.. har du bare ringet og spurgt om de har dem på lager kan du ikke forvente de fysisk går ud og kigger.

    Men ja det er en fejl.. du svarer heller ikke på om de gav rabat på de andre lygter de tilbød dig til 300 kr. mere for gjorde de det syntes jeg det er fair nok, så er de jo ikke ligeglade.


  • #19   18. sep 2009 det er ikk første gang de lave fejl... havde bestilt nogle hvide blinklys til escortyen. da jeg så kommer derop, tjekker han lige kassen.. det var sku orange... træls

Kommentér på:
Online Handel trist oplevelse

Annonce