{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Så var det min tur. indbrud i bilen {{forumTopicSubject}}

Fuck det er da nederen at folk ikke kan lade ens ting være. mig og mine to naboer har haft indbrud i bilerne i nat. fra min er der stjålet radio og gps, de to andres er der stjålet radio og bagagerums anlæg. mærke vides dog ikke

Radioen er en pioneer deh 2100 ub
Gps er en garmin street pilot c510

De er stjålet i hobro. så hvis nogen af jer får tilbudt noget af dette mærke så sig gerne til. radioen er som ny. kun 4 måneder gammel ca

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så var det min tur. indbrud i bilen
  • #1   21. sep 2009 lytter i nørager

• #2   21. sep 2009 det var da ikke så slemt,, min ven fik nakket hans anlæg til 80kg,

• #3   21. sep 2009 Nederen!!!!!!!!!!!!

Husk at oplyse det til dit forsikrings selskab at der er flere som har haft samme tur!!

Mange forsikrings selskaber tager det som "serie hærværk/tyveri" og så er der ingen selcrisiko for dig.

Mensel

Ps. jeg har GF og der er ingen selvrisiko hvis der er 3 eller flere som bliver "ramt" samme nat.

• #4   21. sep 2009 der bor et par stykker i ålestrup med lange finger, dem der havde fat i min golf 3

• #5   21. sep 2009 Jonas mille D: Det er da det dummeste jeg har hørt! Det er da mere eller mindre ligemeget om det har kostet 2.000 kr eller 80.000 kr, det bliver da ikke mere fucked up, af at det har kostet mere. Flet din ven en hat af papir!

• #6   21. sep 2009 Jonas mille D , ALLE jeg kender der har dyre anlæg end 20kg, har en særlig forsikring på det smiley så der jo ikk noget og tude over.

• #7   21. sep 2009 Sad GPSén i ruden?

• #8   21. sep 2009 Hvor bor du i Hobro?
    Bor nemli selv i Hobro, og ved at der er mange der har døjet med indbrud på p-pladsen ved viborggyden.

• #9   21. sep 2009 GPSen behøver ikke at have været synlig, de fleste tyve går nemlig slet ikke efter om den er synlig, men om de kan se mærker efter sugekoppen og har man sådan et mærke, så bryder de ind, fordi de ved at den enten ligger under sædet eller i handskerummet.
    Det er der desværre mange der tror er nok for at skjule for tyven at der er en GPS til stede i bilen.

Men surt show, det er derfor jeg altid siger, tyven er ikke dummere end han kan og vil finde ud af hvad du gemmer af ting i bilen og hvis du vil sikre dig mod dette er der kun alarm og forholdsregler at nedkæmpe tyveri med.

Vil man ikke have stjålet sine ting, så tag dem med ind om natten eller få en alarm installeret, det skræmmer ofte tyvene væk med det samme hvis det er i et bolig kvarter og så sikre min sig jo også at de ikke laver et "serie tyveri" hvor de tømmer hele gadens biler for udstyr osv.

Så det er ikke kun dig selv det reder, det er også din nabo og hvis alle tænkte sådan, så fandtes serie tyverierne ikke.

Vi er delvist selv med til at gøre det for nemt for tyvene og alt for naive til at sikre os godt nok når vi går ud og køber os rige på udstyr.

• #10   21. sep 2009 Brabus:

Det er helt rigtigt ja, men tænkte at hvis han havde GPSén til at sidde i ruden er man selv lidt skyld i det.

• #11   21. sep 2009 Ja både og, man føler jo lidt at man "burde" kunne færdes i DK uden at blive besjtålet, men korrekt man behøver heller ikke være Naiv.
    mange tænker bare ikke over det før det er sket.

Jeg ser til stadighed også mange kvinders ubetænksomhed på oparkeringspladser hvor deres store håndtaske bliver efterladt på føresædet elelr på gulvet så man kan kikke lige ned i tasken og i nogle tilfælde også at en pung osv.

Jeg må selv bede pigerne om når jeg forlader bilen på en parkerings plads om lige at bruge hoved og få de tasker lagt i bagerummet eller tage dem med, jeg gider sku ikke have indbrud i min bil på bekostning af deres ligegyldighed omhvordan de færdes og flasher deres værdi genstande i min bil. :o)

Jeg fjerne selv altid radio GPS, pung osv. fra min egen bil eller låser det inde i aflægnings boksen eller i bagerummet.

Jeg har ikke ondt af dem som ikke bruger alarm og absolut skal falshe deres anlæg med neon lys og kæmpe udbygninger i bagruden at de bliver bestjålet, de vil jo gerne vise grejet frem og det er nu lidt svært at sige til tyvene at de ikke må kikke med. :o)

Det er bare så ski... irriterende at man ikke kan have sin ting i fred, men jo før man tager sine forbehold jo bedre er man stillet og jo før sikre man sig mod det "utænkelige" det sker.

• #12   21. sep 2009 Helt korrekt smiley

Men der er en grund til at frontpaneler kan afmonteres på radioen og GPSén ikke er fastmonteret, ergo man kan selv gøre en masse for ikke at blive plyndret. Desuden er den med dametasken også meget kendt

• #13   21. sep 2009 Hey folkens. tak for de mange svar. det er første gang jeg har haft indbrud i bilen. har også selv hørt det med gps så har altid lige visket ruden "ren" efter den har siddet der men radioen var fronten desværre ikk pillet af. selvom jeg var meget go til det i starten så bliver man desværre mere og mere doven. har så også fået afvide idag at udlejerens autocamper er blevet bestjålet også så de har haft travlt. tror det er nogen østeuropæere da der har kørt en mørkeblå opel zafira her de sidste par dage men man skal jo også passe på med at anklage folk..... Forsikringen dækker kun hvis jeg vil betale selvrisiko på 5000 og falde tre bonus trin så det vil koste mig 13000 for at de skal dække en rude til 2500 og en radio til 1200. gps vil de slet ikk dække....

Jonas mille: Det var dog det dummeste svar jeg længe har hørt. der var sku nok også for mange tusinde her for efter nærmere snak med naboer osv er der røget 4 radioer, forstærker, sub, fladskærm i autocamper (som står i garage) 2 gps osv...

Og ved godt jeg bare kunne pille fronten af men det gjorde jeg desværre ikk. det værste er sku at ruden er knust ind over sønnens autostol som er en recaro young start som er lavet af velour. det er satme noget lort at få sådan nogen bitte små glas splinter af

Kommentér på:
Så var det min tur. indbrud i bilen

Annonce