858 visninger
|
Oprettet:
Så var det min tur. indbrud i bilen {{forumTopicSubject}}
Fuck det er da nederen at folk ikke kan lade ens ting være. mig og mine to naboer har haft indbrud i bilerne i nat. fra min er der stjålet radio og gps, de to andres er der stjålet radio og bagagerums anlæg. mærke vides dog ikke
Radioen er en pioneer deh 2100 ub
Gps er en garmin street pilot c510
De er stjålet i hobro. så hvis nogen af jer får tilbudt noget af dette mærke så sig gerne til. radioen er som ny. kun 4 måneder gammel ca
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 6 Emner: 247 Svar: 2.516
aug 2008
Følger: 50 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 124 Svar: 297
maj 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Biler: 27 Emner: 51 Svar: 360
Husk at oplyse det til dit forsikrings selskab at der er flere som har haft samme tur!!
Mange forsikrings selskaber tager det som "serie hærværk/tyveri" og så er der ingen selcrisiko for dig.
Mensel
Ps. jeg har GF og der er ingen selvrisiko hvis der er 3 eller flere som bliver "ramt" samme nat.
aug 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Biler: 4 Emner: 396 Svar: 1.442
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 979
aug 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Biler: 4 Emner: 396 Svar: 1.442
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
okt 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 1.080
Bor nemli selv i Hobro, og ved at der er mange der har døjet med indbrud på p-pladsen ved viborggyden.
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Det er der desværre mange der tror er nok for at skjule for tyven at der er en GPS til stede i bilen.
Men surt show, det er derfor jeg altid siger, tyven er ikke dummere end han kan og vil finde ud af hvad du gemmer af ting i bilen og hvis du vil sikre dig mod dette er der kun alarm og forholdsregler at nedkæmpe tyveri med.
Vil man ikke have stjålet sine ting, så tag dem med ind om natten eller få en alarm installeret, det skræmmer ofte tyvene væk med det samme hvis det er i et bolig kvarter og så sikre min sig jo også at de ikke laver et "serie tyveri" hvor de tømmer hele gadens biler for udstyr osv.
Så det er ikke kun dig selv det reder, det er også din nabo og hvis alle tænkte sådan, så fandtes serie tyverierne ikke.
Vi er delvist selv med til at gøre det for nemt for tyvene og alt for naive til at sikre os godt nok når vi går ud og køber os rige på udstyr.
okt 2002
Det er helt rigtigt ja, men tænkte at hvis han havde GPSén til at sidde i ruden er man selv lidt skyld i det.
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
mange tænker bare ikke over det før det er sket.
Jeg ser til stadighed også mange kvinders ubetænksomhed på oparkeringspladser hvor deres store håndtaske bliver efterladt på føresædet elelr på gulvet så man kan kikke lige ned i tasken og i nogle tilfælde også at en pung osv.
Jeg må selv bede pigerne om når jeg forlader bilen på en parkerings plads om lige at bruge hoved og få de tasker lagt i bagerummet eller tage dem med, jeg gider sku ikke have indbrud i min bil på bekostning af deres ligegyldighed omhvordan de færdes og flasher deres værdi genstande i min bil. :o)
Jeg fjerne selv altid radio GPS, pung osv. fra min egen bil eller låser det inde i aflægnings boksen eller i bagerummet.
Jeg har ikke ondt af dem som ikke bruger alarm og absolut skal falshe deres anlæg med neon lys og kæmpe udbygninger i bagruden at de bliver bestjålet, de vil jo gerne vise grejet frem og det er nu lidt svært at sige til tyvene at de ikke må kikke med. :o)
Det er bare så ski... irriterende at man ikke kan have sin ting i fred, men jo før man tager sine forbehold jo bedre er man stillet og jo før sikre man sig mod det "utænkelige" det sker.
okt 2002
Men der er en grund til at frontpaneler kan afmonteres på radioen og GPSén ikke er fastmonteret, ergo man kan selv gøre en masse for ikke at blive plyndret. Desuden er den med dametasken også meget kendt
okt 2005
Følger: 63 Følgere: 62 Biler: 6 Emner: 120 Svar: 959
Jonas mille: Det var dog det dummeste svar jeg længe har hørt. der var sku nok også for mange tusinde her for efter nærmere snak med naboer osv er der røget 4 radioer, forstærker, sub, fladskærm i autocamper (som står i garage) 2 gps osv...
Og ved godt jeg bare kunne pille fronten af men det gjorde jeg desværre ikk. det værste er sku at ruden er knust ind over sønnens autostol som er en recaro young start som er lavet af velour. det er satme noget lort at få sådan nogen bitte små glas splinter af
Så var det min tur. indbrud i bilen