{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Ang. salg af bil, tør man stole på det {{forumTopicSubject}}

Hey Bg

Ja jeg har så min bil til salg og har skrevet med en person over nogle få mail med at han måske ville købe den. og så fik jeg så en mail idag, men ved sku ikke helt hvad jeg skal tro om den så ville enlig gerne have nogle andre til og kigge lidt på den.

For mig virker det sku noget underligt men jeg kan ikke rigtig se hvad jeg skal gøre da det er i et andet land.

Og der er ingen grund til og komme med dumme og flade svar TAK

Her er den mail jeg har fået...


Tak for din mail tilbage, og jeg er tilfreds med det svar, at jeg er villig til at købe bilen. Jeg er sikker på, at bilen er i god stand. Mere, så jeg ønsker at du skal vide, at jeg bor i Dublin, Irland.. Så du behøver ikke bekymre dig, vil jeg personligt tage sig af skibsfarten til Irland.

Nu er denne de nødvendige oplysninger, jeg har brug for denne gang, jeg har transport-agent, som vil komme til dit sted for indsamling af bilen, så alt vil være fint, og du vil være tilfreds med transaktionen, okay? Jeg vil gerne have at vide, at vi ville drøfte en dag, der vil blive convinient for dig, så agenten kan komme for at hente bilen, når du har modtaget betaling for den bil, okay? Jeg vil gerne have at vide, at prisen er okay med mig, og jeg er villig til at betale 8.850 euro som købsprisen plus yderligere 50 euro for dig at slette annoncen fra hjemmesiden indtil transport agent samle den op.

Så svar venligst tilbage til mig og også holde andre købere fra. Min bankmand vil sende dig en certificeret kontrol af 13.800 euro, Kan jeg stole på at du har check indsat på din bank, og når pengene rydder på din konto, kan du tage dine egne penge, plus de ekstra penge og sende den resterende del af transport agent, som vil komme til dit sted, fordi de resterende penge vil blive brugt af denne agent til at betale for flyrejser, forsikringer og andre udgifter i den periode, skibsfart, og det er derfor, jeg har nogen til at gøre det hele stressende, så du ikke 't nødt til at understrege dig selv. Så lad mig vide, om jeg kan stole på dig og skrive tilbage til mig med dine oplysninger nedenfor for at kontrollere at blive sendt til dig. Hvis ja, venligt svar med følgende betalingskort oplysninger, så jeg kan informere ham til at udstede betaling til dig.
Tak.

Navn skal skrives på check:
Hjem adresse for at kontrollere at blive sendt til dig: KOMPLET adressen skal du
Telefonnumre til at nå på:

Ser frem til din tidligst svar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. salg af bil, tør man stole på det
Kommentér på:
Ang. salg af bil, tør man stole på det

Annonce