{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

Stelnummer ud fra nr.plade (sort/hvid) {{forumTopicSubject}}

Hey bg

Er der nogen der ved om det er muligt at finde frem til stelnummeret på en morris mascot hvis man har en del af stelnummeret og registreringsnr. (sort/hvid nr. plade)

Har anskaffet mig en bil med reg.attest hvor der dog er blevet lavet så omfattende rustarbejde at delen hvorpå stelnr. normalt er hugget er blevet skiftet. Og det er jo ikke så godt.

Har fundet en side hvor man kan se nogen af de første tal/bogstaver, men der er et bogstav jeg er usikker på, da bilen er registreret første gang i 76 men jo sagtens kan være produceret 1 eller 2 år i forvejen.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stelnummer ud fra nr.plade (sort/hvid)
  • #1   22. sep 2009 ja folk med forhandler adgang til biltorvet

• #2   22. sep 2009 Vil det sige at man skal ud og se om man kan lokke en lokal forhandler med adgang til biltorvet til at tjekke det.

Skal måske lige siges at bilen har været afmeldt siden 1982.

Det gør det jo lige lidt mere kompliceret.

• #3   22. sep 2009 Står stelnr. ikke på reg. attesten?

• #4   22. sep 2009 Thomas E <-- Kun de 6 tal der viser at hvilket nummer bilen er.

Den første del af stelnr. er noget lign X-K2S1? - ###### hvor jeg ikke kender ? og # er de 6 tal der står på reg.attest.

Og det er jo som sagt en gammel reg.attest da bilen er afmeldt i 82.

Men kan jeg gå ned og omregistrere den og stadig lade den være afmeldt eller hvordan skal det lige gøres. Bilen står adskildt og kommer til at være det de næste mange måneder så det er ikke bare lige at køre i synshallen og lave et omreg. syn.

Kommentér på:
Stelnummer ud fra nr.plade (sort/hvid)

Annonce