{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.927 visninger | Oprettet:

Nissan Skyline GTR-R34 {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. mange har delte og forskellige meninger omkring om man kan få en r34 på danske plader og har søgt her på forumet. er der en der kan komme med et konkret svar fordi mange siger man ikke kan. og nogle enkelte siger man godt kan. jeg var til dhb-09 og spurgte af nysgerrighed en fra mener det var jocks bilimport og han sagde man godt kunne???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan Skyline GTR-R34
  • #1   23. sep 2009 kan du godt hvis det er en GT-T og ikke GT-R, men helt nemt er det vist stadig ikke

  • #2   23. sep 2009 Der bliver snakket om fusk og jeg ved ikke hvad...


    Men jeg hælder mere og mere til at man kan. Det koster dog sikkert kassen!


  • #3   23. sep 2009 Hvis du betaler for alle de test der kræves, så kan du godt få den på plader..

  • #4   23. sep 2009 Men du kan ikke bare købe en nu, og få den toldsynet og betale afgift, Den går ikke.

  • #5   23. sep 2009 Hvis man gider læse lovgivningen og sætte sig lidt ind i sagerne, så kan jeg ikke se problemet.
    Så svaret på dit spørgsmål, det kan man godt.


  • #6   23. sep 2009 Det kan godt lade sig gøre, og det kan også lade sig gøre at få Silvia S15 på plader.. kræver en dataerklæring, som kan være ret dyr at få fat i da bilerne ikke er lavet til det danske/europæiske markede osv.

    Men det kan lade sig gøre...


  • #7   23. sep 2009 N K problemet er at den ikke er Typegodkendt i DK og også mangler en Data erklæring. og det er det der koster kassen at få lavet.

  • #8   23. sep 2009 Hvis den har været registreret i england først, er det intet problem at få den til DK bagefter.. Er den først blevet lukket ind i EU, så kan de kære danske synsmænd ikke nægte den plader, hvis den er iorden mht. bremser osv. - ligesom alle andre biler..

    Så svaret på dit spørgsmål er: Ja, du kan godt få den på DK plader, det kræver bare tid og penge smiley


  • #9   23. sep 2009 Lars E forkert...

  • #10   23. sep 2009 § 17. Brugte køretøjer, der ikke tidligere har været registreret her i landet, og som
    har været registreret i mindst tre måneder i udlandet, kan dog synes og tages i brug
    uden godkendelseserklæring, hvis det pågældende køretøj er i nøje overensstemmelse
    med en tidligere udstedt STANDARDTYPEGODKENDELSE, anmeldt EF-typegodkendelse
    eller typegodkendelse. Det samme gælder for køretøjer, der tidligere har været
    registreret efter de særlige regler om forsvarets eller redningsberedskabets køretøjer.
    Synsvirksomheden afgør, om køretøjet er i nøje overensstemmelse med den af
    fremstilleren medbragt godkendelse. Der skal være fuld overensstemmelse mellem
    godkendelsen og køretøjet henholdsvis mellem godkendelsen og de tekniske oplysninger
    på køretøjets udenlandske registreringsattest. Alene den på den udenlandske
    registreringsattest angivne egenvægt eller køreklar vægt samt antal sidde-
    /ståpladser må afvige fra de på godkendelsen angivne.
    Alternativt kan der ved synet medbringes skriftlig bekræftelse fra indehaveren (fabrikanten
    eller dennes repræsentant) af godkendelsen om, at det pågældende køretøj
    (stelnummer) er omfattet af den angivne godkendelse.


  • #11   23. sep 2009 Att.:Claus-m

    Der bliver spurgt om det er muligt og det er i den grad muligt...
    Og det behøver ikke koste en arm eller et ben.

    Jeg bygger biler om fra bi-turbo til single turbo og kan også få dem godkendt. Så jeg kan ikke se problemet.
    Og nej, en bi-turbo er IKKE godkendt bare fordi man fjerner den ene.


  • #12   23. sep 2009 Problemet er at forureningskravende efter 97/98 er for strenge til både SR20DET motoren samt RB26DET kan synes i DK. Derfor kan de ikke komme på plader, selvom man for lavet en dataerklæring, så vil den stadig forurene for meget.

  • #13   23. sep 2009 At man så kan fuske sig til at få den plader er en anden ting, men dette gør den ikke LOVLIG.

  • #14   23. sep 2009 En ting er helt sikkert, hvis den er fra 2004 og op efter og ikke har et 17-cifret stelnr. så kan den ikke komme på danske plader.

  • #15   23. sep 2009 Problemet er at i Danmark syntes de at vi skal have særregler for biler, også selvom at vi igennem EU er tvunget til at bruge de samme regler som de andre Eu lande, men at Danmark ikke følger de regler og istedet bruger vores egne ( Hvilket faktisk ikke er tilladt! ) er jo så et problem i vores regering (:

  • #16   23. sep 2009 læg sag an mod de røvhuller så når de ikke overholder reglerne smiley

  • #17   23. sep 2009 okey der jo mange delte meninger hehe

  • #18   23. sep 2009 rb26eren
    er data fis på fra r32 og r33 smiley


  • #19   26. sep 2009 har snakket lidt med lasse han siger han kan få data erklæringerne på en skyline r 34 gtr og så er afgiften omkring 250000 dk men ved ikke hvor meget det passer

  • #20   28. sep 2009 Hvis det passer så burde vi jo se en del R34 GTR på plader her hjemme.. Jeg kender kun til en R34 GTR på plader, og den er ikke "lovlig".

Kommentér på:
Nissan Skyline GTR-R34

Annonce