{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Søger arbejde {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Nu har jeg prøvet alt andet så vil lige prøve her

Jeg søger arbejde da jeg i fredags blev fyret pga nedskærringer, sidst ind først ud..

Så hvis der er nogen a jer der kender en som mangler en til noget arbejde, eller en a jer måske.

Jeg er udlært automekaniker og har god kendskab til Opel, Nissan, Chervolet, Ford og kia.

Jeg er 22 år og bor i ringkøbing.

Kan lave lidt a hvert så skriv hvis i har et forslag..

På forhånd tak.

Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger arbejde
  • #1   23. sep 2009 Har du været rundt i byen.. Hos Timmy, Træsko Ove osv...?

  • #2   23. sep 2009 Det er riiiiiimelig svære tider at finde arbejde i. Er selv udlært elektriker, og jeg kan heller ikke finde noget medmindre jeg gider køre 200km om dagen for at arbejde. Har selv søgt siden januar er begyndt at søge deltid, bare for at få lidt overskud på kontoen igen.
    Som mekaniker er det kun sværere at finde noget, da der er så stor arbejdsløshed på det område. Selv har jeg søgt stillinger hvor jeg flere gange har fået svar tilbage at jeg ikke skal regne med svar, da de havde modtaget op til 300 ansøgninger på få dage.


  • #3   23. sep 2009 Har prøvet alle sider på nettet, Jobnet, jobzonen, jobindex. været rundt og søge ved arbejdspladser i byen og i de mindre byer tæt på. kigget aviser, ringet rundt.. sku svært at have fantasi til mere.. det er ikke mere end et halvt år siden jeg stod i samme situration hvor jeg var heldig at får arbejde på en fabrik.. men som sagt sidst ind først ud...