{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Søger arbejde {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Nu har jeg prøvet alt andet så vil lige prøve her

Jeg søger arbejde da jeg i fredags blev fyret pga nedskærringer, sidst ind først ud..

Så hvis der er nogen a jer der kender en som mangler en til noget arbejde, eller en a jer måske.

Jeg er udlært automekaniker og har god kendskab til Opel, Nissan, Chervolet, Ford og kia.

Jeg er 22 år og bor i ringkøbing.

Kan lave lidt a hvert så skriv hvis i har et forslag..

På forhånd tak.

Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger arbejde
  • #1   23. sep 2009 Har du været rundt i byen.. Hos Timmy, Træsko Ove osv...?

  • #2   23. sep 2009 Det er riiiiiimelig svære tider at finde arbejde i. Er selv udlært elektriker, og jeg kan heller ikke finde noget medmindre jeg gider køre 200km om dagen for at arbejde. Har selv søgt siden januar er begyndt at søge deltid, bare for at få lidt overskud på kontoen igen.
    Som mekaniker er det kun sværere at finde noget, da der er så stor arbejdsløshed på det område. Selv har jeg søgt stillinger hvor jeg flere gange har fået svar tilbage at jeg ikke skal regne med svar, da de havde modtaget op til 300 ansøgninger på få dage.


  • #3   23. sep 2009 Har prøvet alle sider på nettet, Jobnet, jobzonen, jobindex. været rundt og søge ved arbejdspladser i byen og i de mindre byer tæt på. kigget aviser, ringet rundt.. sku svært at have fantasi til mere.. det er ikke mere end et halvt år siden jeg stod i samme situration hvor jeg var heldig at får arbejde på en fabrik.. men som sagt sidst ind først ud...

  • #4   23. sep 2009 Jobindex er forresten den bedste side at finde job på. De har ihvertfald det største udvalg af jobs. Men den bedste måde at finde job på, er altså at vise sit fjæs i firmaet og aflevere en uopfordret skriftlig ansøgning.

  • #5   23. sep 2009 Og husk at spørg ALLE du kender, om de ikke kender en der kender der kender som kender en der ved hvor der er mangel på personale.
    Og lad nu være med at være alt for krædsen. Det er FUCKING svært at finde noget!


  • #6   23. sep 2009 ja har været rundt, men det er ved at være 6 mdr siden, kan være jeg skal prøve igen... hvis nogen ved noget kan i give et kald.. 21747252

  • #7   23. sep 2009 det sidste halve år har jeg arbejdet på fabrik hvor de laver saftevand.. tro mig jeg er ikk kræsen.. hehe

  • #8   23. sep 2009 En af mine kammerater blev tilmeldt til tempteam og det har noget samarbejde med værkstedet i norge, der mangler de nemlig mekanikere.... Så hvis det var noget så kontakt tempteam....

    Ved godt det er langt væk, men måske kunne det bare været et år eller to!


  • #9   23. sep 2009 klaus ville jeg rigtig gerne,... men jag har en søn på snart to år. så det bliver desværre ikke til noget

Kommentér på:
Søger arbejde

Annonce