{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Mazda 3 MPS Erfaringer. {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tankerne om at bytte min Corsa OPC ud med den nye Mazda 3 MPS, ( Faceliftet udgave )
- Er der nogle her inde som har erfaringer med den nuværende Mazda 3 MPS, mazda 3 generelt eller bare Mazda.
- Kom gerne med Ris / ros og fortæl om jeres erfaringer...

Er det et byt man burde gøre ? den vil komme på papegøjeplader da jeg ALDRIG bruger mine bagsæder alligevel.

Mvh Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mazda 3 MPS Erfaringer.
  • #1   23. sep 2009 ja for den var ude og test køre en, der er masser af plads på bagsæderne jeg er 190 cm, og den trækker vildt hele tiden, og gear skift er super, er normat ikke til mazda, men den her junne jeg godt tænke mig...

• #3   23. sep 2009 Har kun hørt godt om den nye 3'er. Den nye ser jo også helt fantastisk ud smiley

Men hvordan kan det være at du vil af med din OPC ? Nogle mangler ved OPC'en ? Har nemlig selv tænkt på at opgrade min D til en OPC.

M.v. h. Jimmi

• #4   23. sep 2009 Dog har Mazda 3 det med at ruste grotesk hurtigt!

• #5   23. sep 2009 Jimmi J : Grunden til at jeg muligvis vil skifte Corsaen ud, er at jeg simpelthen har haft så mange uheldige episoder med den, så glæden ved at have bilen og køre en tur i den er sku ikke hvad den har været, så derfor tror jeg sku at jeg vil prøve noget nyt.

- det er lidt skidt hvis de ruster, men det må hjælpe på det hvis den får et skud undervognsbehandling.

• #8   23. sep 2009 JN & MJ ! okay. Det lyder da godt nok lidt træls smiley

Kan du fortælle nogle af de ting der har været galt ?
    Om det måske bare er dig der har været uheldig eller om det måske er noget generalt ved OPC'erne ?

Kommentér på:
Mazda 3 MPS Erfaringer.

Annonce