{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Hvad er tegnet for at man skal stoppe? {{forumTopicSubject}}

I går blev jeg stoppet af politiet, og de blinkede kun af mig med en lommelygte, og jeg vidste ikke jeg skulle stoppe før jeg næsten var forbi. Han stod allerede med en bilen og jeg troede bare han blinkede fordi han ville gøre mig opmærksom på han stod der. Og så brokkede han sig selvfølgelig over jeg ikke stoppede, men hvordan dælen skulle jeg vide han ville havde mig til at stoppe. Han havde ingen slikkepind og han vinkede mig ikke ind med hånden. Derfor, spørgsmålet, hvornår skal man stoppe for dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er tegnet for at man skal stoppe?
  • #1   24. sep 2009 Du skal stoppe så snart de giver signal, uanset hvordan de gør. MEN du har fuldkommen ret så langt at hvis ikke de gør tydeligt signal til dig er det jo svært at vide at det er policen og at de vil have dig ind.

    Men som udgangspunkt, er det policen og de giver signal skal man køre ind og stoppe

    Mvh. Anders


  • #2   24. sep 2009 Jaa godt spørgsmål.

    Jeg var da heller ikke stoppet hvis det var mig.

    Er engang blevet stoppet af en betjent i sin egen bil efter har havde kørt rundt efter mig i ca. 20 min blinkende med fjernlyser, han nåede da også op på siden af mig et par gange, men jeg så da ikke at han sad og viftede med sit skilt, har var også sur da vi parkerede på min bopæl, kæmpe idiot.


  • #3   24. sep 2009 Det er vel en reel sag, at du ikke har været klar over, at du skulle stoppe. Jeg kan heller ikke se nogen yderligere grund til - fra hans side - at fare op over det, så længe, du med al tydelighed viser, at du ikke har i sinde at flygte.

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #4   24. sep 2009 Hver gang de vinker til mig, vinker jeg bare igen og giver dem et smil. De er så flinke, de følger med altid til døren og spørger mig om min dag..

    - Som nævnt, selvom det kan virke svært at forstå sådan et signal, så vil alt udover at han ignorerer dig eller vinker dig videre betyde, at du skal holde ind til siden.


  • #5   24. sep 2009 er blevet stoppet lidt på samme måde før.

    der stod han og viftede med lommelygten ned mod jorden og pegede den ligesom ind mod siden. blev da også lidt i tvivl om hvad han lige mente med det, men valgte at tage farten betydeligt af og da han ligesom stilte sig midt på kørebanen valgte jeg at holde ind til siden. he.
    han var lidt utilfreds med mine tågelygter...


  • #6   24. sep 2009 Har prøvet at blive vinket ind til siden på nogenlunde samme måde... Der kom betjenten så hen og spurgte hvorfor jeg stoppede. Og jeg sagde så at jeg troede at jeg skulle holde ind. Men det skulle jeg ikke. Han stod bare og lyste lidt ned i jorden med sin lygte fordi der ikke rigtig kom nogen forbi han kunne stoppe. Men så ville han da gerne lige se mit kørekort nu jeg holdt der alligevel.

Kommentér på:
Hvad er tegnet for at man skal stoppe?

Annonce