{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.984 visninger | Oprettet:

Køb af hård hvidevare i Tyskland? {{forumTopicSubject}}

Hej venner.
Jeg ved godt af denne side ikk har så meget med mit spørgsmål af gøre, men der er jo så mange kloge her inde, og jeg har gode erfaringer fra jer.
Jeg skal til af købe en del hård hvidevare og har på hjemmeside www.klausgarde.dk fundet alle de ting som jeg gerne ville ha, og på de enkelte ting er der en besparelse fra 1000 - 3500 kr.
men mit spørgsmål er så hvordan returet og garenti det fungere i tyskland.
det skal måske lige siges af jeg ikk er den store haj til tysk, så det hjælper ikk så meget af give mig en eller anden tysk tekst.
Jeg ser meget frem til af høre fra jer.
Ronni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af hård hvidevare i Tyskland?
  • #1   17. aug 2005 men man køber jo sine ting igennem dem, de viser bare hvor man kan købe tingene til billige penge.
    men der står da heller ikk noget nummer til dem på siden, og heller ikk på dgs kan man finde deres nummer.

• #2   17. aug 2005 Kør til flensborg og kig dig frem dernede, de fleste snakker dansk og de er mægtig flinke. Garantien er som herhjemme, mener bare at den kun er 1 år men hæng mig ikke op på det.

• #3   17. aug 2005 oki, det var da en mulighed, men er priserne lige så billige som her hjemme, og hvad så hvis man bliver stoppet i tolden?

• #4   17. aug 2005 det er lovligt for dig at hente hvidevare lige som alle andre ting til eget forbrug når det er fra det ene eu land til det andet.

Vil sige at generelt er priser i tyskaldn fra 10-30% lavere, selvfølgelig alt efter hvilket produkt vi snakker om. Klart en discount ting ikke kan være meget billigere hvor i mod der er gode penge at spare på et kvalitets mærke...

• #5   17. aug 2005 Jeg kan skaffe hvidevarer billigt og fra danmark og med dansk garanti....hvad skal du bruge så kan jeg skaffe en pris til dig imorgen.

• #6   17. aug 2005 Dandiscount eller fleggaard som de fleste kalder det, har en elektronik butik i padborg hvor du kan se varerne også når man køber dem afhenter man dem selv på deres lager på den anden side af grænsen også skal man jo kun betale de 16% moms i stedet for de 25% som herhjemme smiley

• #7   17. aug 2005 Claus A:
    Er det fra en forretning? eller fra dig selv?
    Men kan dine priser måle sig med de tyske?
    Til af starte med må du gerne se hvad du an få LG Electronics GR-429QUJA, den koster i tyskland 5,178 kr.
    så er da intreseret i af høre hvad du kan få det til.

SkabsNinja: Jeg siger mange tak for din hjælp, så kom jeg da lidt videre på det punkt.

• #8   17. aug 2005 hej hvis du køber ved flegård er det med almindelig 2 års garanti som i danmark og det er samme montør derkommer i tilfælde af fejl
    mvh jesper (hvidevaremontør)

• #9   17. aug 2005 oki, tak jesper

Kommentér på:
Køb af hård hvidevare i Tyskland?

Annonce