{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steptronic eller manuel ??
  • #1   30. sep 2009 Medmindre du er en Brian, der vil køre dørtræk ved hvert lyskryds, så er automatgear klart at foretrække i en BMW, efter min mening. De E39'ere jeg har prøvet med Steptronic, har fungeret upåklageligt, og med meget bløde og umærkelige skift, så det er helt som det skal være.

• #2   30. sep 2009 Kommer sgu an på hvor meget du kører og hvor du kører henne... For mange km på motorvejen, så skal man nok have manuelt. Kører du rundt i byen, så skal den have automat

• #4   30. sep 2009 Jeg havde steptronic i min gamle E46 det var fedt nok.

Har ogsaa auto i min BMW 540 mest fordi du ikke kan finde en manuel gearet bil i florida. Ville dog hellere have haft den med manuel da den alligevel har naesten 300hk std saa det er lidt sjovere. Men med den trafik herovre er det sgu laekkert nok.

Hvis min naeste bil ikke bliver en racer bliver det sgu os tomatgear.

• #5   30. sep 2009 Jeg har haft BMW´er med manuel gear og har nu en BMW E39´er med Steptronic. Jeg kommer aldrig tilbage til manuel gear igen. Jeg elsker virkelig Steptronic. Så tag en med Steptronic. Du kommer virkelig ikke til at fortryde det.

• #6   30. sep 2009 Ja ville helt klart også vælge aut. gear når det er en Bmw. !
    Det spiller bare maks! Har det selv i min 325 e46 coupe med kompressor.!

• #7   30. sep 2009 Tralle M3// /: Er det så steptronic eller "bare" aut. gear??

• #8   30. sep 2009 Der er jo flere aspekter omkring dét, at vælge det ene fremfor det andet.

1. Hvis du kører meget motorvejskørsel er steptronic at foretrække, du skal bare bekymre dig om at træde på pedalen.
    2. Kører du meget i byen, er manuelt at foretrække, for det vil istedet slide en del på dens gearkasse, idet den bruger en del energi på at geare op og ned igen.
    3. steptronic er lækkert, men vær forberedt på vintermånederne, når sneen har lagt sig, eftersom den skifter efter bestemte omdrejningspunkter, hvilket gør, at du tit kan risikere at glide i snees, eksempelvis ved opstart fra div. lyskryds etc.
    4. Nyder du, at lære din bil at kende, og især det at fiinde dens ydrepunkter, så er manuelt stadig at foretrække, da du for en langt bedre føling med bilen, de gang hvor du accelererer, eller gearer ned, fordi du kommer til et sving der krummer, så gi´r det en lidt større køreglæde, da du med det samme kan mærke, hvordan den tager svinge som en mis.
    5. efter min uforbeholdne mening, så er aut.gear/steptronic for dem der bare vil køre, og kun koncentrere sig om at komme fra A til B, på en komfortabel måde, uden for megen "krumspring".
    6. Manuelt er til dem/os, der synes en tur gerne må være lidt mere spændende, at man får lov til at mærke, at man er herren over køretøjet, eftersom man kender alle dens ydrepunkter med tiden.
    7. Så er en steptronic unægtelig heller ikke den sjoveste at få regning på, kontra manuel.
    8. En bi-ting er også, at benzinøkonomien er lidt bedre ved en manuelgearet version.

Pøj, pøj med det.

• #9   1. okt 2009 - BluezCat-DK® *: Tak det var lige det jeg skulle bruge:P

• #10   4. apr 2010 har kørt i virkelig mange lækre biler og ved mindre du til dørtræk så kan jeg kun anbefale Steptronic, har selv lige anskaffet mig en 328I med Step. og det rigtig lækkert, og vil sige hvis man taber hjernen lidt en dag kan selve manuel funktionen sagtens bruges, syntes det virker rigtig godt selvom jeg altid har sværvet til Manual gear.
    Jeg stemmer STEP smiley

Kommentér på:
Steptronic eller manuel ??

Annonce