{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.788 visninger | Oprettet:

værktøj - aftrækker? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at skifte bagbrosbøsninger på vectraen, og fik skiftet den ene side i går. Det krævede ilt og gas, en 46'er top, en muggert og flere timers konstant og seriøs hamren. Til montering biksede jeg et aggriat sammen, der minder meget om en aftrækker, men istedet for armene er der et rundt metalhus. Det virkede fremragende til montering af den nye bøsning, men ved ikke helt med afmontering af noget der har siddet der i 10 år...

Har aftrækkere, men de er simpelthen alt for store til at kunne være der. Kan man få miniaftrækkere et eller andet sted, og i så fald hvor?
Vi har Silvan, jem&fix, XL byg, mekonomen, opel og thansen i Silkeborg, hvilke er de steder jeg selv mener er sandsynlige. Men kan nogen bekræfte hvem der har dem, så jeg ikke skal ræse rundt over det hele? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  værktøj - aftrækker?
  • #1   6. okt 2009 hmm, den er ikke på din liste, mend e sender vel, biltema, de har i alle størrelser .0)

  • #2   6. okt 2009 skal dælme helst bruge den i dag... lidt derfor smiley

    Er løbet tør for ilt også, så jeg kan ikke varme skidtet op... Kan selvfølgelig prøve det hjemmelavet værktøj, og se om den kan afmontere også. Den monterede på 3 minutter, så det var jeg sgu lidt imponeret over. Eneste problem er bare, at kan den ikke, så er jeg så langt i projektet, at jeg ikke kan køre efter værktøj efterfølgende smiley


Kommentér på:
værktøj - aftrækker?

Annonce