{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.941 visninger | Oprettet:

"lever" min gamle Citroen Visa GTI? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Sad lige og tænkte på om der er nogen der ved om min gamle Citroen Visa Gti stadig kører? Jeg solgte den i 04 til en gut i Kalundborg området. Den er lilla og havde store skørter, F40 luftindtag i frontklappen, cossie vinge. Den havde en 1.9 motor i som var peppet godt op af jørgen agergaard.

Jeg har desværre ingen billeder af den mere, dem stak min x af med.

Jeg spørger bare af ren og skær nysgerrighed smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "lever" min gamle Citroen Visa GTI?
  • #1   6. okt 2009 Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men er det den der var til salg i Vmax markedet for mange år siden?

• #2   6. okt 2009 Ja godt husket smiley Det er nemlig den.

• #3   6. okt 2009 Kørte selv en Visa 1,1 dengang, så jeg så jo meget op til din :o)

Der var også en orange meget lign 1,9 ombygning dengang... Har desværre ikke set noget af dem siden.

• #4   6. okt 2009 Jeg købte den efter den var til salg i v-max. Derefter blev der udøvet en masse hærværk på den også jeg solgte den til en ældre herre i nordsjælland. Han satte den så i stand og et år efter så jeg den var til salg igen. Så købte jeg den en gang mere smiley

Ja den orange kan jeg også godt huske jeg har set stående til salg i v-max. De mindede vidst nok meget om hinanden

• #5   6. okt 2009 Har altid drømt om at sætte en Visa GTI i stand en gang. Der er ikke mange tilbage, især i dk. Bare søg på Visa her på siden, der er en enkelt 1.1'er :o(

• #6   6. okt 2009 http://www.veteranposten.dk/visForhandler.asp?Id=11889

Så skal du nok skynde dig at få fingrene i den smiley

• #7   11. apr 2010 Hej mads T.

ang. din gamle lilla visa gti, så gad jeg godt at vide hvor den blev af.. husker den tydeligt, den var til salg i den blå avis til 5000kr for nogle år siden og jeg var mega tæt på at købe den:-). Kender en gut som byggede en grøn visa gti med Mi16 motor i + lattergas, mener den havde omkring 260hk...

• #8   19. sep 2014 Jeg her en visa gti og her nok lande største resevedel lager til sådan en

• #9   19. sep 2014 ..

• #10   19. sep 2014 nummerplade.net ville kunne give dig et hinnt om den stadig er på gaden og hvor den sidst er synet

• Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #11   20. nov 2017 Hey.

Blev lige gjort opmærksom på denne tråd. Så selvom den er gammel, så skriver jeg her min historie.
    Det er mig som har haft opbygget denne omtalte Visa Gti. Jeg købte den omkring 1993 som helt standard 1,6, 115HK.
    Så gik jeg ellers igang med at skille den ad og byggede selv breddere forskærme, den store Cosworth bagvinge og en frontdifusser med tågelygter.
    Lakeret i en lilla farve som jeg så i et bilmagasin.
    Den fik også en komplet læderkabine syet, lavede dørpaneler med højtalere, specialdesignet speedometer i lilla med mit kælenavn stående som diskret tekst og lidt flere tal på speedometer kurven.
    Så kom den over til Jørgen som lavede sin magi og fik små 175HK ud af den.
    Men den lavede KUN de heste når den havde en udstødning på som brummede en hel del.
    Men den var sjov og dengang i midt/slut 90'erne. var den blandt de hurtigeste på striben. Bilen vejede jo kun omkring 850Kg.
    Den løb 235 på toppen, men var alt for levende ved den hastighed.

Jeg solgte den omkring 1997 vil jeg tro, til en i københavn.
    Desværre fik dem som købte den de billeder jeg havde af den og jeg fik dem ikke igen. Kunne heller ikke finde negativerne.
    Så har meget få billeder tilbage.

Kommentér på:
"lever" min gamle Citroen Visa GTI?

Annonce