{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Honda FR-V ???"
Honda fr-v
Så fik kæresten sin Honda fr-v fra 2007 men der er en ting jeg ikke fatter der tænder ikke noget loft lys foran når man åbner dørerne og jeg syntes ikke jeg kan finde en kontakt til at gøre det loft ...
Så fik kæresten sin Honda fr-v fra 2007 men der er en ting jeg ikke fatter der tænder ikke noget loft lys foran når man åbner dørerne og jeg syntes ikke jeg kan finde en kontakt til at gøre det loft ...
Skrevet af: michael H - 23. nov 2015
HONDA fr-v
Hej folkens Kigger på en fr-v 2.0 150 hk. Er det også taktkæde som 1.8 140 hk? Benzin udgaver begge 2. Google har fundet forskellige svar på søgningerne
Hej folkens Kigger på en fr-v 2.0 150 hk. Er det også taktkæde som 1.8 140 hk? Benzin udgaver begge 2. Google har fundet forskellige svar på søgningerne
Skrevet af: Jacob I - 5. aug 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 180 Svar: 993
Den kører fortræffeligt. Har man normal størrelse er det ikke et problem at sidde i midtersædet en 4 timer ad gangen. Vi plejer at kører i den til Italien hver sommer, og den går sq godt selvom den er max kg læsset! Både i Kasselbakker og Alperne. Ingen problem at nuppe 164 i 6. op ad pakke hvis man har behov for det.
Kan kun sige pragtfuld motor der ligger i den :o)
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 180 Svar: 993
mar 2006
Følger: 99 Følgere: 101 Biler: 8 Emner: 4 Svar: 339
Honda FR-V ???