{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærke svejsemaskine?
  • #1   14. okt 2009 Hvor meget ska du svejse hvad ska du svejse i og hvad ska du bruge den til.. Jeg har ikke de store kendskab til dem uden co2 flaske til.. Men tror ikke på det med hvor der er gas og det hele i tråden er særlig godt.. Hvis det er ligeså godt som det normale (svejse med gas) så tror jeg på det er dyrer i længden at svejse med den slags tråd.. Men hvis du bare ska bruge en ganske normal hobby sort jerns svejser er en Migatronic ganske fin hvis du skal have noget mere kvali og det ska bruges til daglig brug ville jeg nok mere sige et Kempi svejseværk er sagen..

• #2   14. okt 2009 de apparater som bruger den slags tråd, de forhandles kun en slags steder. Og det er diskount. Det er noget pis med det gastråd der. Og det bliver ikke en ordentlig svejsesøm du får med det.

Brug hellere pengene på et godt lille migatronic, Esab eller Kempi.

• #3   14. okt 2009 brug noget med en flaske til det dur sq og migatronic det plejer og virke også hold dig fra svejsere der generelt køre på 230 volt det er noget være skrammel og kan sådan set kun bruges til små ting og små metaller hvor hvis du skal ud og svejse i noget tykkere har du et problem med de ikke kan afgive nok amp så de kan lave en god pæn og stærk svejsning

• #4   14. okt 2009 Uhhh
    Der er desvære ikk så vildt mange penge at sparte på det område :-S

Hvis jeg var dig købte jeg et lille Migatronic som hedder noget med Rally
    Det er ganske fint til alm. pladearbejde.med mindre det er vanger osv..
    der er den ved at være for lille smiley

Men ja det kan hurtigt løbe op i pris for en svejser hvis man skal ha noget der er ordentligt.... men sådan er det desvære smiley
    Men du vil fortryde det meget senere hen...

Så køb en med flaske og ganske alm. svejsetråd... det andet med CO2 i tråden... skulle aldrig ha været opfundet.
    Jeg ved at der er nogen der siger at man godt kan lære at svejse med det... men det er ikk holbart i længden sådan et.

Hva har du tænkt at dit budget ligger på ? ..... sådan max pris du vil gi ?

• #5   14. okt 2009 køb alm. co2 svejser og Esab. Migatronic kan da osse gå an....

• #6   14. okt 2009 Det jeg skal lave er plade arbejde og tror også en vange så det skal være noget med noget power i. Men i forslår migatronic, Esab og Kempi. Hvilken er så bedst til prisen og lettest at få nyt tråd til ??

• #7   14. okt 2009 Det skal være noget med noget power i???????

Virker som om det er første gang du skal svejse, det er ikke en skid med power at gøre, synes endelig at du skulle bruge en elektrode svejser og så en 53.05 pind, nok nogle lunde det samme resultat du for...

• #8   14. okt 2009 Ja det er første gang jeg har et svejseværk men kan dog godt svejse. Og nej skal ikke have noget med elektrode svejsning at gøre.

• #9   14. okt 2009 Køb da en rigtig co2 svejser,, De andre som ahr co2 liggende i tråden, de svejser sgu af helvede til i forhold til en ordentlig svejser..
    tag at køb en migatronic, det ved man sgu hvad er

• #10   14. okt 2009 kører selv med Esab, men Migatronic er nok nemmest at få stumper til(en Esab behøver ikke reservedele,tihi), og tråd kan man nemt få til begge.Bare du ikke går under 180 amp. så kan du osse svejse plovskær hvis det bliver nødvendigt.En på 150 og under er ikke noget hver...

• #11   14. okt 2009 undskyld: ikke noget værd

• #12   14. okt 2009 Mange tak for de svar nu ved jeg hvad jeg skal tag smiley

Kommentér på:
Mærke svejsemaskine?

Annonce