{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Lasse A
Lasse A
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 34

Ang. lakering på forsikringens regning {{forumTopicSubject}}

Hvis ens parkerede bil bliver påkørt af en anden billist og delvis skal omlakeres (af modpartens forsikring) får man så en hellakering ? ... D
Da min bil er ved at være meget træt i lakken, vil den uden tvivl blive mindre værd hvis den får sprit ny lak på halvdelen... Det værditab får man jo nok ik erstattet... Nogle med erfaringer... Kan det passe jeg ska betale mange kilo for at min bil IK ska falde væsentlig i værdi...Pga. Jeg har holdt lovligt parkeret??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. lakering på forsikringens regning
  • Lasse A
    Lasse A Tilmeldt:
    feb 2003

#1   22. aug 2005 Det handler om 1/4 bil... Dvs. Jeg ska ud og spæde til for at min bil ik kommer til at ligne en syg ræv...Surt

• #2   22. aug 2005 polere den??

• Lasse A
    Lasse A Tilmeldt:
    feb 2003

#3   22. aug 2005 Ja men en polering ved en prof koster 2kilo ... og jeg ska måske spæde 3kilo til for at få en hellakering... Så må man jo overveje ...

Att: Jan S ... Ja eller os er den vedligeholdt for meget ;o)

• Lasse A
    Lasse A Tilmeldt:
    feb 2003

#5   22. aug 2005 Ja det bliver nok sådan noget.... Men er bare ik sikker på andet end at forsikrings selskabet har faste værksteder/ malere der laver deres skader.... Så maleren har mig jo lidt i sin hule hånd (Han ved jeg ik har et valg :o) ..
    Men må se om man ik kan lave en fair handel....

Tak for hjælpen....

• Lasse A
    Lasse A Tilmeldt:
    feb 2003

#6   22. aug 2005 Fik at vide ved Tryg at jeg kun kunne vælge blandt dere Tryg-godkendte værksteder...

• #7   22. aug 2005 har engang kommet til at bakke ind i en vens ene forskærm, og der måtte de male hele nfronten for at det ikke kunne ses... som udgangspunkt må din bil jo ikke blive i ringere stand end den var før uheldet (selv omm de tit prøver alligevel...)

Kommentér på:
Ang. lakering på forsikringens regning

Annonce