2.118 visninger
|
Oprettet:
Biløkonom {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg vil lige hører om der er nogen herinde på BG der læser til biløkonom?
Jeg har planer om at læse det til sommer nemlig, men jeg har lige et par spørgsmål jeg gerne vil have svar på, så hvis der er en venlig person der netop læser til dette og har lyst til at svare på et par spørgsmål, må i meget gerne sende en PM til mig
Mvh Rasmus
sep 2004
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 8 Emner: 169 Svar: 1.742
SØRG for at have skaffet en praktikplads før du går i krig, ellers er chancen STOR for du bliver skuffet. Det er jo ikke ligefem et markedet i fremgang.
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 51 Svar: 185
sep 2004
Men sørg for du har en praktikplads, de fleste virksomheder idag, vil gerne have man har 15 års erfaring, gerne i tidligere lederjob og så oveni max er 25 år. At det ikke kan lade sig gøre er en anden side af sagen. Og prøve den med at sige at erfaring kommer først når man har fået jobbet virker ikke på alle.
Jeg havde sendt utallige ansøgninger ud dengang, og 1 ud af 5 fik man svar på som så var afslag.
jun 2005
Hvad var din uddannelse før du søgte ind ?
sep 2004
Men klø på, jeg ærger mig over det ikke blev mig, men sådan er det engang imellem.
Jeg har HTX som baggrund, et arbejdsår og så var jeg så igang til at læse til handelsøkonom.
Jeg mener dog hvis man skal læse til uddannelsen Biløkonom at man skal have praktikplads før man starter.
jun 2005
Men tak for info, man får lidt mere blod på tanden på en eller anden måde, når der er lidt mere arbejde bag at skulle finde en praktiskplads..
Biløkonom