{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.118 visninger | Oprettet:

Biløkonom {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg vil lige hører om der er nogen herinde på BG der læser til biløkonom?

Jeg har planer om at læse det til sommer nemlig, men jeg har lige et par spørgsmål jeg gerne vil have svar på, så hvis der er en venlig person der netop læser til dette og har lyst til at svare på et par spørgsmål, må i meget gerne sende en PM til mig smiley

Mvh Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biløkonom
  • #1   14. okt 2009 Jeg prøvede igennem handelsøkonom uddannelsen. og jeg kom ud af det uden prakikplads og har nu taget en anden uddannelse.

SØRG for at have skaffet en praktikplads før du går i krig, ellers er chancen STOR for du bliver skuffet. Det er jo ikke ligefem et markedet i fremgang. smiley

• #2   14. okt 2009 Ja det med praktik plads er jeg obs på, og er også ved at sondere markedet grundigt for at finde frem til de rigtige smiley placering i landet er ligegyldig, bar det er det rette sted smiley

• #3   14. okt 2009 Jeg var til samtale hos AUDI SEMLER i Gladsaxe dengang, og det var way over my head. Jeg var 21 dengang, og det var det jeg blev sorteret fra på dengang, idet de mente jeg var for ung til deres målsætninger.

Men sørg for du har en praktikplads, de fleste virksomheder idag, vil gerne have man har 15 års erfaring, gerne i tidligere lederjob og så oveni max er 25 år. At det ikke kan lade sig gøre er en anden side af sagen. Og prøve den med at sige at erfaring kommer først når man har fået jobbet virker ikke på alle.

Jeg havde sendt utallige ansøgninger ud dengang, og 1 ud af 5 fik man svar på som så var afslag.

• #4   14. okt 2009 Var 21 for ung? Det er da ikke alt for lovende, i og med jeg vil være 20 når jeg søger.. Jeg må jo bare klø på med ansøgningerne, og som sagt er placeringen ikke særlig vigtig...

Hvad var din uddannelse før du søgte ind ? smiley

• #5   14. okt 2009 Ralle . --> Ja, for dem var det. Jeg kan da også godt selv give dem lidt ret. 21 år og skal sælge Audi'er dur ikke, men evt. så noget brugtvognshalløj. smiley
    Men klø på, jeg ærger mig over det ikke blev mig, men sådan er det engang imellem.

Jeg har HTX som baggrund, et arbejdsår og så var jeg så igang til at læse til handelsøkonom. smiley

Jeg mener dog hvis man skal læse til uddannelsen Biløkonom at man skal have praktikplads før man starter.

• #6   14. okt 2009 Okay, jamen altså det føles lidt som et tilbageslag, men håber godt nok på at komme igennem nåleøjet. Jeg behøver ikke at sælge Audi'er, mindre kan også gøre det :o)

Men tak for info, man får lidt mere blod på tanden på en eller anden måde, når der er lidt mere arbejde bag at skulle finde en praktiskplads.. smiley

Kommentér på:
Biløkonom

Annonce