{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.088 visninger | Oprettet:

BMW E92 vs E60 {{forumTopicSubject}}

Jeg er havnet lidt i et underligt dilemma...

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om min næste bil skal være:

A. BMW E60 535d (5'er sedan)

B. BMW E92 335i (3'er coupe)

Jeg ved godt at der er stor forskel både på karosseriet og på motoren, men af en eller anden grund så står mit dilemma mellem de to biler.

Det er sådan set ligemeget om bilen har meget eller lidt plads.

Hvad siger I, jeg har brug for hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E92 vs E60
  • #1   15. okt 2009 Det er så os lige to drømmebiler du har valgt at holde op mod hinanden der smiley


  • #2   15. okt 2009 B. BMW E92 335i (3'er coupe) HELT KLART!!

  • #3   15. okt 2009 Sådan lige umiddelbart, hvis du hverken har behov for plads eller nødvendigvis en dieselbil, så ville jeg da også vælge 3'eren. Den er bare superfed! Der er en smule morfar over sådan en 5-serie, synes jeg - men alligevel fed!

  • #4   15. okt 2009 Arhhhhh, 5serie vil jeg nu ikke kalde morfar hvis man lige klæder den ind i lidt m5 kofangere + lidt hjul... Og med 272 diesel heste, eller hva den nu har, så holder den heller ikke helt stille smiley

  • #5   15. okt 2009 Helt klart: A. BMW E60 535d (5'er sedan)

    Jeg kender en der har en bare i E61. Den er virkelig fed... Og der er da lidt mere ved sådan en bil end den mindre coupe. Og lidt federe at kunne give alle baghjul med en Diesel ...

    De er nok begge svære at komme af med igen (medmindre man er klar til at tabe en del), men målgruppen er nok lidt større til E60, frem for E92 Coupe


  • #6   15. okt 2009 Jeg syntes personligt at E92'eren er den flotteste bil BMW har lavet siden E30'eren. Coupé formen, og så den bagende, den ser bare MILEVIDT bedre ud end den kedelige E90'er, og endnu kedeligere E60 5-serie.

    Mit råd, 335i E92'eren. Og lige netop den bi-turbo motor (N54B30) der ligger i den, er blevet kåret til Verdens bedste motor (i 2.5 - 3L klassen) 3 år i træk, og vandt i 2007 bedste nye motor.

    Så jeg ville vælge E92'eren, uden tvivl!


  • #7   15. okt 2009 Mht. morfar er det jo en smagssag. Kunne også finde en lang række biler, jeg synes, der har mere morfar over sig end dén - men det er sgu ikke en bil for unge knægte, synes jeg ikke smiley

  • #8   15. okt 2009 to rigtige fede biler med hver sin stil...

    MEN 535D plus en chip. køre lige op med en M5.. så farten har du..

    svær valg


  • #9   15. okt 2009 Det er et rigtigt svært valg.

    Med M-pakke synes jeg at begge biler er virkelig flotte, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det....


  • #11   15. okt 2009 Du kan også bare købe begge 2 smiley

  • #12   15. okt 2009 Nu når vi er i den prisklasse så synes jeg altså også det er værd at nævne en Audi A5 3.0TDI som har kørt ca 50.000 koster 650.000 den kan vel forhandles ned i 620.000 i hvert fald.



  • #13   15. okt 2009 audi A 5.. hvor vil du hen? bmw smiley det noget der holder smiley

    begge er monster fede smiley hvis du hellere vil køre lidt ræs og se lidt brian agtig ud.. så køb E92'eren.. hvis du overvejer børn og køre lidt stille og roligt i den.. så tag E60'eren..


  • #14   15. okt 2009 B .... 100%

  • #15   15. okt 2009 Mike G - jeg vil nu mene at en Audi A5 er en værdig modstander til E92, men det er jo en smags sag. Hvis man lever i en BMW verden så går man glip af meget - jeg synes alle bilerne skal have en chance. Jeg kørte også Golf R32, Audi S3, Honda Civic Type R, Seat Leon Cupra og BMW 130i inden jeg købte min seat da jeg synes jeg fik mest for pengene og de var bare lige den tand service bedre smiley

    Jeg håber du bliver tilfreds med din kommende bil.


  • #16   15. okt 2009 klart valg B.
    den er så nice..
    og den motor der, dne rykker.
    og så skulle man vidst kunne hive en del ud med i chip i den smiley


  • #17   15. okt 2009 Hvillken af dem tænker du på Ralle h?

    Der er virkelig mange ting, der taler for hver af de to udgaver... det er sgu svært.


Kommentér på:
BMW E92 vs E60

Annonce