{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.310 visninger | Oprettet:

Alder for privatleasing? {{forumTopicSubject}}

Godaften Bg.

Jeg sidder og overvejer, at privatlease og kom i den forbindelse til, at tænke på om der ikke er en minimum alder, for at de gider lease til dig...
- er der nogen, der ved hvor gammel man min. skal være, eller om de er ligeglade?

Det er i øvrigt en bmw, jeg overvejer at lease !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alder for privatleasing?
  • #1   17. okt 2009 DUMT DUMT DUMT at lease sin første bil.... min mening...

• #2   17. okt 2009 Det er i forbindelse med opstart af virksomhed smiley

• #3   17. okt 2009 PISTOLERO !

det kommer da meget an på hvilket firma det er

• #4   17. okt 2009 Åhha, svar nu bare på spørgsmålet!
    - jeg har overbevist både bank og diverse konsulenter om mit koncept og har bestemt ikke lyst til, at sidde kl.1 om natten og overbevise dig også.. No offense smiley

• #5   17. okt 2009 Det har jeg skam allerede gjort!
    - hvorfor så fjendtlig?

• #6   17. okt 2009 PISTOLERO !
    Du er da for noller og høre på!

• #7   17. okt 2009 Nå, for at vende tilbage til det vi burde snakke om...
    - er der nogen, der ved om der er en min. alder?

• #8   17. okt 2009 self er der ingen alder, da du jo som 18 årig kan have meget mere mønt end en 50 årig f.eks. Men det gælder jo om, at skal den bruges erhvervsmæssigt, skal dit firma kreditgodkendes af BMW Finance, og hvis det er privat som du skriver skal du bare godkendes. Længere er den ikke.

• #9   17. okt 2009 Hvorfor ikke erhvervs leasing hvis du skal starte firma så kan du jo trække alt over firmaet så længe du kan dokumentere at du bruger den min 10% i firmaet. -Det er derfor virksomhedens overskud før skat du betaler udgifter af og du kan slippe med en beskatning på 2-5.000 alt efter model osv. -Det er ihvertfald det jeg har fået af vide da jeg var inde hos bmw og høre.. -Ang dit spg. med alder så mener jeg at der stod 23 men er ikke 100% sikker. Mvh

• #10   17. okt 2009 Jeg er 21 smiley
    - det er ved, at være noget siden jeg har ændret min profil, kan jeg se! hehe..

Men vi er enige om, at forsikringen, der skal indgå, bliver dyrere jo yngre man er?

• #11   17. okt 2009 BILGAL:
    Hvis jeg erhvervsleaser, så bliver jeg beskattet af bilens fulde værdi - dvs. udover de fx 4000 i ydelser hver måned, så skal jeg betale 4000 ekstra, hvis det fx er en bil til omkring 350.000..

• #12   17. okt 2009 JA det er rigtigt men selve udbetalingen, ydelserne, brændstof, vægtafgift og forsikring kan jo også køre over firmaet så - Det kan hurtigt blive en fordel. Desuden betaler man ikke moms af forsikringer til erhverv. Jeg har ikke lavet regnestykket men tror det kan betale sig, iøvrigt fortalte sælgeren at så længe bilen er over 2 år er beskatnings grundlaget kun 75% - der er ihvertfald lidt penge at spare ved at vælge RE-lease.. -Ret mig hvis jeg har misforstået noget.. -Overvejer nemlig osse en ny 5'er :O)

• #13   17. okt 2009 Du har fuldstændig ret, tror også at privat- og erhvervsleasing og, som du siger re-leasing, er noget ala det samme, hvis det opgøres i penge..
    Jeg havde os tænkt mig, at tage en snak med en rådgiver/sælger og sætte det hele op i et regneark, så jeg er sikker på, at jeg får den bedste løsning..

Du kan lease en bmw 316i sedan 2009 til 3500 i måneden, med en engangsydelse på 25.000.. Det er altså hammer billigt! smiley

• #14   17. okt 2009 25 år min.. ved toyota i hvert fald.

• #15   17. okt 2009 kender en der er 24, en på 22 og en på 21 der har leaset deres bil.. men tror bare du skal være 18 og have pengene til udbetaling de fleste af stederne smiley

• #16   17. okt 2009 Rasmus S. Jeg er overbevist om det kun er udlejning

Kommentér på:
Alder for privatleasing?

Annonce