{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Køb af bil : Klik her, og hjælp mig! {{forumTopicSubject}}

Hejsa, tak for kigget, har et par ting jeg vil have afvide, omkring en bil...

Skal ud og have bil, og en af mine veninder (langt use veninde) sælger hendes bil, og kunne godt finde på at købe den, dog vil jeg gerne have folks mening omkring købet.

Husk på jeg er 18 år, og jeg er ikke ræser kører, har haft en golf2, så skal bare have noget kørende og billigt.

Skoda Felicia 1,3 GLX, 5-dørs, 1996, km 187. 000, Champagnemetal, Nysynet i marts 2009, ABS, airbag, centrallås, træk, startspærre, servicebog udfyldt, Benzin, meget meget pæn og velholdt bil, ikke ryger (passer ikke helt, haha) ,nye bremser, køre rigtigt god. Bilen sælges med nummer plader og ejer betaler for ejerskift: 10.000 kroner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bil : Klik her, og hjælp mig!
  • #1   19. okt 2009 Det skal lige siges, hendes mor havde den før hende, og de har haft bilen i 6 år, og i de 6 år er der kun 2 piger der har kørt i den.

Der medfølger ankæg med cd afspiller med.

• #2   19. okt 2009 Og det du skulle have at vide var?

• #3   19. okt 2009 Er det en god motor?
    Ruster den meget?
    Er modellen i sig selv god?
    Er prisen god?

• #4   19. okt 2009 jeg syns tit man ser meget rustne felicia'er men det kommer an på hvordan den er vedligeholdt med undervognsbehandling vask og så videre men kig den efter alle de steder du kan komme til før du køber den og hvis der er lidt rust så få det lavet før det blir et problem så kan den nok køre mange år endnu

• #5   19. okt 2009 rust er fjende nr. 1... er den grøn er lakken falmet med tiden.. en god gang lakrens og den ser mega fin ud..

Rust er især at finde på bagklappen... især kanten.. dette kan med lethed slibes ned, spartles og males for under 500 kr... hvis du er fiks på fingrene...

Vedligeholdsmæssigt er den lige så enkel som en golf II.

FORSIKRING får du MEGA BILLIGT hos TOPDANMARK som har en special skoda-forsikring... især god for nybegyndere...

er den nysynet er 10.000 om ikke andet billigt for en bil i 2 år..

skal den synes inden længe, bør du køre den til nærmeste landsbymekainker for at få et tilbud på syn...

• Henning C
    Henning C Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 121
    #6   19. okt 2009 jeg synes du skulle nappe den.. det er en glx model med alt udstyret i, den har ry for at være særdeles pålidlig, de har det med at ruste i skærmkanter og bagklappen kan være slem.. motor er dog skodas egen stødstangsmotor.. men den er umulig at tage livet af.. smiley ellers er den spækket med vw dele og de går som regel ikke i stykker.. tja... jeg ville ikke være bange for den til den pris...

• #7   19. okt 2009 he - jeg har en kammi der havde en med samme stødstangsmotor.. han kørte i et halvt år uden at bruge koblingen.. rykkede den bare rundt da den skulle skrottes anyway.. den tog det i stiv arm... (kan dog ikke anbefales!!!!!)

Kommentér på:
Køb af bil : Klik her, og hjælp mig!

Annonce