Hjælp til vurdering af min bil. {{forumTopicSubject}}
Ville høre om der var nogen der evt kunne komme med et bud om hvad jeg ca ville kunne få for min Passat, da jeg tror jeg er kommet frem at at jeg skal af med den, her er lidt info om den og ellers står der også en del i min profil + billeder af den.
Årgang: 2000
Motor: 1.8T 20v
KM: 158.000 ca
Navigations radio fra fabrikken
Fuldautomatisk klima
Fuld service bog
Læderrat
El ruder for og bag
El side spejle med varme
Fartpilot
Jeg er nr to ejer af bilen
Bilen er lidt stylet men ikke noget overdrevet, den er lidt sænket og har også en bass i bagage rummet som er koblet til den std navi radio.
Bilen er importeret fra tyskland hvor første ejer havde den til jeg købte den hjem til danmark. Den har været i danmark siden februar 09 og er også synet som den står omkring starten af marts måned.
Alt i alt er bilen rigtig dejligt, meget flot (godt ske billederne ikke er for gode, men skal ha lavet nogle nye når den skal sættes til salg), jeg har været meget glad for den det halve år jeg har kørt i den, eneste der har været der skulle laves var en pære der sprang i forlygten så det sker nok heller ikke lige forløbelig igen :).
Håber at høre fra nogen, er det noget der mangler så skriv endelig, så vender jeg tilbage til jer :).
aug 2005
Følger: 64 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 114
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 12
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 453
Folk tror jo de kører rundt i guldkareter
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 12
jan 2006
Følger: 170 Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.662
mar 2008
Lasse O: en bil som din spænder vidt i priser hos forhandlerne, den billigste til 13.900 på bilbasen.
Skal han have den solgt og gi garanti og tjene lidt er det nok ikke helt hen i vejret at han vil tilbyde dig 13-15 tusinde i ren handel??
mar 2008
Prisen ved handel hos privat bør vel ligge et sted imellem den pris som bilpriser udstikker og det de står til hos forhandleren? plejer det ikke være normen?
Hjælp til vurdering af min bil.