{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.868 visninger | Oprettet:

Friskade - GF Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, jeg står i den situation af min bil her til eftermiddag blev påkørt, hatten der gjorde det er selvfølgelig stukket af fra det, så nu hænger jeg på regningen for et sæt nye spejle samt omlakering af dør og forskærm...

Men, jeg har fuld kasko med friskade igennem GF, har tidligere haft indbrud i bilen, hvor jeg så hverken skulle betale selvrisiko eller steg i forsikringspræmie, er der nogen der på stående fod ved om det også gør sig gældende her, eller om jeg vil sige i forsikring for en sådan skade??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Friskade - GF Forsikring
  • #1   23. okt 2009 Der er jo forskel på tyveriforsikring og en kasko forsikring ... Du stiger vist ikk ved GF men falder så heller ikke et trin i år .. Mener det er sådan ..

• #2   23. okt 2009 friskade er som regel det samme som "særlige kaskoskader" - jeg tror ikke du skal regne med at de dækker, da det ikke kan kategoriseres som seriehærværk..

• #3   23. okt 2009 Jeg er lige skiftet til gf forsikring.

Og er også forsikret med friskade dækning, og fik af vide at uanset hvilken skade det handler om ville jeg ikke stige i præmie. Men selvrisikoen skal betales hver gang...

Men for at være sikker ville jeg lige give dem et kald smiley

Mvh Simon

• #4   23. okt 2009 Friskaden træder så hvidt jeg har forstået det i kræft ved tyveri, tyveriforsøg og hærværk, spørgsmålet er nok hvorvidt de vil lade det gå ind under hærværk, ellers må jeg sku betale selv. Har snart udsigt til at kunne forsikre hvad de hos gf kalder "specielbiler", og den mulighed ryger jo hvis jeg rent faktisk får behov for at bruge min forsikring...

• #5   23. okt 2009 Den der er IKKE dækket af en friskade dækningen, da en friskade kun dækker Tyveri, Brand og nedfaldende genstande, og enkelte selskaber også glas skader...

Så du kommer til og falde i trin hos GF, da de ikke tilbyder fast præmie til folk under 30, så den kommer til og ksote dig mester...

Er selv ansat i et forsirkings selskab, så ved det med rimelig sikkerhed...

• #6   23. okt 2009 jeg har forsøgt at ringe til dem, men det er fredag så de lukkede kl 12, og åbner ikke igen før mandag!

• #7   23. okt 2009 læs dine vilkær det står helt sikkert der.

• #8   23. okt 2009 GF skriver følgende på deres hjemmeside:

7.4 Som belastende skade regnes enhver skade, der medfører udgifter for selskabet
    med undtagelse af følgende skadetyper, som benævnes friskader:

7.4.1 Brand,- eksplosions,- kortslutnings- eller lynnedslagsskader.
    7.4.2 Røveri.
    7.4.3 Tyveri af aflåst bil eller tyveri af udstyr monteret inde i aflåst bil eller
    forsøg herpå.

Ergo, kan jeg altså vælge mellem selv at betale for det, eller at vente ydereligere 3år med at falde i forsikring. Hvor er det latterligt sådan noget!!

• #9   23. okt 2009 Nej, de lukker kl. 16, men det er alligevel for sent.

Hvorfor har du ikke valgt en forsikring, hvor du ikke falder i trin ved skade?

• #10   23. okt 2009 Og udfyld en skadesanmeldelse med det samme via deres hjemmeside...

Kommentér på:
Friskade - GF Forsikring

Annonce