{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Skoda ødelægger benzinpumper!!?? {{forumTopicSubject}}

Hey. Min skoda favorit har indtil videres smadret 3 benzinpumper, i den forstand, at benzinpumperne sætter ud hvert 2. minut ca.

Hvis man afmontere benzinpumperne og sætter til et 12 v batteri, pumper den med fuld tryk de første 2 minutter, og så ligepludselig er der kun ca. 1/5 tryk på!

Benzinpumpen kører helt fint rundt heletiden, men ligepludselig kommer der bare meget mindre tryk. Hvad f..søren sker der!?

Nogen der ved hvordan benzinpumper fungere, og om man kan fixe dem, og hvad det kunne være der brænder dem af?

Når jeg måler på spændingen fra bilen, måler jeg ikke højere ind de der 13 volt, så det skulle ikke være noget elektrisk der er i vejen.

Alle benzinpumperne var brugte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skoda ødelægger benzinpumper!!??
  • #1   23. okt 2009 det problem døjer skoda meget med min fætter har en octavia der fik han sadt benzinpumpe på 6 gange før han kørte til tyskland og fik den lavet til den halve pris og med en helt ny pumpe som har virker lige siden

• #2   23. okt 2009 Lyder mærkeligt at 3 benzinpumper skulle være defekte, men det kan da ske, hvor gammel er favoritten ? selv min galant kører med 2,5 bar i tryk , men piller du slangen af, så falder trykket, det er jo benzin tryks regulatoren der bestemmer hvor meget benzin tryk der skal laves. Altså i grove træk, den stiller via vacuum. mellem 2 bar og 3,5 eller sådan noget.

Så du kan umiddelbart ikke tjekke det bar ved at stå med den på et bord smiley så skal du sætte en tryk ur i enden af den så se hva tryk den kan levere.

• #3   23. okt 2009 den er fra 95

Der er ingen benz tryk regulator på sådan en smiley

pumpen skal bare køre konstant hele tiden.

• #4   24. okt 2009 Er det også rigtigt at man helst ikke må køre på en lav tank, da benzinen afkøler benzinpumpen?

Siden det er en mekanisk fejl i pumpen, går jeg ud fra, at der ikke er noget galt med selve motoren, for man kan høre at den kører rundt ligemeget hvad.

Burde man ikke kunne udskifte en del i pumpen så den virker igen?

Kommentér på:
Skoda ødelægger benzinpumper!!??

Annonce