hlælp til bmw {{forumTopicSubject}}
hej Jeg er en mand på 32 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2 dejlige børn. Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj. Hun er også begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med, svarer hun altid: "ikke nogen du kender". I forgårs ringede hendes mobil, og da jeg ville række hende den, vrissede hun at jeg aldrig skulle røre hendes telefon. Hver Torsdag når hun kommer hjem, bliver hun sat af længere nede ad vejen. Men i torsdags besluttede jeg mig for at finde ud af hvem som kørte hende hjem. Så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW. Da jeg kiggede ned, så jeg til min store overraskelse, at den lækkede lidt olie. Nu er mit spørgsmål:
Er det normalt at en BMW 750 lækker olie når den kun har kørt 30.000 km??
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.261
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.384
Det var da heldigt at det ike var en seat, for så kom den aldrig så langt..
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 87
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 1.135
Kære brevkasse:
Jeg skulle til købmand forleden,da jeg var kommet ca. en kilometer fra hjemmet,gik bilen pludselig i stå.Jeg gik tilbage for at hente min mand,da jeg kom ind,stod han foran spejlet i mit undertøj,da jeg gik ham på klingen tilstod han,at han i mange år havde haft disse lyster.Vi har været gift i 17 år,jeg er 43 og min mand er 46 og vi har 2 børn,og har ellers et godt ægteskab.Hvad skal jeg gøre ?,hilsen den fortvivlede
svar:
Der kan være mange årsager til at bilen går i stå,jeg vil foreslå du tjekker tænding,karburator og batteri,held og lykke med det.
hlælp til bmw