{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MB ML320 CDI VS. Range Rover Sport 2,7
  • #1   27. aug 2005 merceren

• #3   27. aug 2005 Mercedes ML320 CDI

• #4   27. aug 2005 Det ville da iøvrigt være lidt interessant hvis folk gad skrive hvorfor de ville vælge netop den model og ikke bare poste et navn....

• #7   27. aug 2005 Min chef har kørt mercedes en del år og han har oplevet at en speciel årgang har haft en lakfejl/malingfejl som har gjort at de har rustet og boblet i lakken helt vildt. Ved ikke om det stadigt gælder men Mercedes har fået et slemt rustrygte på den konto. Derudover er RangeRoveren en suveræn vogn i køreegenskaber og virkelig stillig så jeg er ikke i tvivl om hvad jeg har mest lyst til at køre i. Derudover har mercere i den klasse oftest et X-taxa rygte som er svært at slippe for....alle tror man kører i en aflagt taxa, skidt....

• #8   28. aug 2005 Hvis det er den nye model vil jeg aldrig være i tvivl.
    Helt klart en Range Rover...millionær bilen til godsejeren.
    Mercedes ruster for vildt efter hvad man kan læse i FDM, hvor den ene ejer efter den anden brokker sig over 2år gamle biler der skal omlakeres. Det er da også derfor brugte taxa biler har fået en ny gang lak.
    Om Range roveren er bedre, ved jeg ikke, men den skal helt klart have en gang undervognsbehandling, for den er tør som underlivet på en luder..når jeg kikker på min kammi´s der har den nye 2.7.
    Men ellers rigtig fed og lækker luksus 4x4.

• #9   28. aug 2005 Jeg ville sige ML hvis det er den helt nye model, ellers Range Roveren, jeg går mest efter at have en nogenlunde unik bil... og det er Range Roveren, såfremt det er den gamle ML der er tale om...

Held og lykke, det er jo heldigvis ikke alle der står i den svære situation at skulle vælge mellem 2 fede "biler" smiley

• #10   28. aug 2005 Hvis vi taler om den nye Mercer, så tag den....
    Folk sidder og klapper i deres små hænder om rust i Mercer, men hvis nogen af jer kan huske tilbage, så ruster en Range mindst lige så meget. Sååååå.....
    Den gamle ML´er ruster ikke så meget - problemet ligger ved dårlig kvalitet...

• #11   28. aug 2005 Det er den nye ml vi taler om....

Begge biler er fabriksnye

• #12   28. aug 2005 Land Rover er også gået konkurs så vidt jeg ved. Så ville vælge mercedes, da den ikke er så dyr at rep. hvis der skulle gå noget i stykker!

• #13   28. aug 2005 Landrover konurs...he he....nej, Christrian der er du galt på den....det er Rover/MG der gik konkurs og er nu opkøbet at et eller andet døng ling kineser bilfirma..

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197
    #14   28. aug 2005 Til grin at Merzedes ikke engang kan lave en bil der ikke ruster op i dører, false m.m... fra 2000---> Når man tænker på deres pris... kender ikke til Range Roveren, så ved det sku ikke helt....

• #15   28. aug 2005 Jeg køber aldrig volkswagen, og porsche bliver ikke lavet i diesel, bmw synes jeg bare er grim

• #16   28. aug 2005 og hummer er osse kun i diesel

Kommentér på:
MB ML320 CDI VS. Range Rover Sport 2,7

Annonce