{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seat Altea 2.0 TDI DSG - 2.0 TDI FR
  • #1   2. nov 2009 Du kan vælge at købe min FR smiley så finder vi en fin pris ...

Har kun positive ting at sige om den, dog har jeg ikke kørt en DSG, så den kan jeg ikk sige noget om..

• #2   2. nov 2009 fr er vel den som har 170hk så en her inde en varvogn 07er kørt 28.000km kostede 130tusinde rigtig fin bil

• #3   2. nov 2009 ja FR er 170hk
    Dsg er 140hk

• #4   2. nov 2009 Find en FR benzin med DSG det vil du aldrig fortryde.

Eller tag den 140hk med DSG og kør den til Landberg og få de 170hk ud af den, ligesom mange andre der er meget tilfredse.

DSG er bare en super opfindelse, jeg er vildt glad for min FR med DSG og alle dem på seatclub.dk som kører DSG siger det samme om det er 140hk diesel eller 200hk benzin betyder mindre.

Evt kom forbi mig og prøv min.

• #5   2. nov 2009 jeg ville tage en 2,0 tdi 140 med DSG.. det er super lækkert og køre med.. de ekstra kræfter sys jeg ik der er brug da der er masser og gi af med de 140.. og har prøvet en fr os

intet dårligt om den bil ifølge mig

• #7   2. nov 2009 en 140 hk er ikk den bedste motor der er lavet. de kan som regel ikk holde i turbo og topstykke smiley

Har en fr, en 07 som er chippet en del, den har 209 hk og 481 nm, og det fungere bare, har kørt 45 tusinde i den, og den er den bedste bil jeg overhoved har haft!!

Held og lykke med købet

MVH Brian

Kommentér på:
Seat Altea 2.0 TDI DSG - 2.0 TDI FR

Annonce