{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Hjælpe Admins grrrrrrr {{forumTopicSubject}}

Det er sku træls der er nogen "magtliderlige" personer som for lov at være admins, lavede feks en købs/bytte annonce hvor jeg tilbød en havetraktor der kunne ingå i handlen, så sletter de den gudhjælpne fordi den ikke har relavent til biler selv om det er jeg en bil jeg søger så henviser han mig til baboom. toltal "her kommer jeg dreng" irrettende, nogen der er enig i der er nogen der skulle have et nyt admins kursus?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælpe Admins grrrrrrr
  • #1   3. nov 2009 Hehe, hvorfor gider jeg ikke engang gætte på hvem det er..

• #2   3. nov 2009 Hørt.. Nogle HAer er sgu for langt ude!

• #3   3. nov 2009 sådan er det bare her inde.. bare de læser om et eller andet kører tøj som ikke er en bil så det bare ud!!!!!!!! de så latterlige

• #5   3. nov 2009 Læs reglerne for siden - så vil du opdage at den annonce ikke er tilladt.

Det er samme sang med folk der gerne vil bytte bil til MC - de skal også henvises til baboom.

• #6   3. nov 2009 jeg synes sku det iorden så længe det handler om køb eller salg af en bil. det sku da iorden man skaiver hvad man ønsker at tage i bytte eller bytte med

• #7   3. nov 2009 Prøv engang og følg de regler der nu engang er.. Er det virkelig SÅ svært ??..

Karsten

• #8   3. nov 2009 Det er muligt du synes det er iorden, men reglerne tillader det ikke.

• #9   3. nov 2009 Ja brug da baboom, så kan man få alle de dejlige useriøse henvendelser fra 14 årige nexusunger..

• #11   3. nov 2009 Desuden står der "Irrelevante annoncer" - det betyder din annonce ikke er relevant for markedet på den her side.

Det er de regler der er og dem skal du bare følge.

• #12   3. nov 2009 haha sajmon - så hvis jeg gerne ville sælge min bil og der høre en forstærker med - som ikke er sat til - så ville jeg aut. bliver henvist til Baboom fordi forstærkeren ikke er en bil ?

• #13   3. nov 2009 Næ - så ville du blive henvist til regelsættet som direkte siger "Køb, salg og bytte af biler og bil relaterede ting og sager".

En forstærker er en bil relateret ting, så den er skam fint velkommen i markedet.

Hvis du er i tvivl, hvorfor læser du så ikke reglerne?

• #14   3. nov 2009 Stinna> lyder da som en god idé når alternativet er at vi skal trækkes med dem der ikke kan reglerne...;-)

• #15   3. nov 2009 Man skal ikke tage et billed af den barnestol der sidder i bilen for så er det jo ikke noget der hører et bilgalleri til?????? så længe det drejer sig om at handle en bil er det vel relevant eller er det bare mig??

• #16   3. nov 2009 En barnestol går også under "biler eller bil relaterede ting og sager".

For helvede da - klik på "Brugerbetingelser" og læs fra top til bund.

• #17   3. nov 2009 Sajmon - de regler er rent til grin.
    Bruger ikke markedet herinde alligevel....
    sys bare at hvis man sælger en bil og der kan ryge en ting eller 2 med i købet så er det total åndsvagt at den bliver slettet - fordi en eller HA´er har ondt i asen over der står noget andet end bil bil bil sælges til en BILlig pris.

• #18   3. nov 2009 Syntes sku det er HELT ok vi ikke skal trækkes med folk der vil købe biler herinde, og bytte med havetraktor osv...

Karsten

• #19   3. nov 2009 Brian -AGF- O
    Tja, det jo så hver sin mening.. Vil sgu hellere af med regelrytterne når det kommer dertil..

• #20   3. nov 2009 Det er muligt du synes de er til grin, men det er jo heller ikke et problem når du undlader at bruge markedet her på siden alligevel?

Ejerne af siderne (alle gallerierne skægt nok) har valgt at reglerne skal være sådan, og at bytte på tværs af det hele skal foregå på baboom.dk

At folk så ikke gider bruge den mulighed, kan ikke være hverken hjælpeadmins eller ejernes problem - den er til stede og virker fint hvis folk gider give det en chance.

• #21   3. nov 2009 ville osse bytte min bobbel til en mc ...så blev man frosset inde på mc,g.... og gæt hvem det er ..det var en pige så siger jeg heller ikke mere .....man skal da skrive under mc ang bytte sin bil .. men NEJ ikke hvad ADMIN MENER ... SMÅ SKO....

• #22   3. nov 2009 Jamen det er klart at det ikke er hvad som helst der kan annonceres her inde men synes da bare at en havetraktor er en fornuftig ting og få i bytte på en bil. har feks selv taget den i bytte på en bil som var annonceret her inde uden og blive slettet. de burde da kunne kigge dem igennem og se om den kan høre til her inde i stedet for at få brugerne til at finde andre sider.

Han skrev til og med at det var fordi brugerne ikke ville have sådan nogen annoncer her inde, men kan da se det modsatte etfer dette forum inlæg.

og det er vel ingen hemmelighed at det var TruckerBenny A der var synderen i det her tilfælde, men kan forstå i ikke var i tvivl. hehe

• #23   3. nov 2009 folk kan osse søge efter en vvs tømmer eller mure...og efter en sang og lejlighed og job ...DET HAR DA IKKE NOGET MED BIL AT GØRE..... men det gør ikke noget

• #24   3. nov 2009 eller fordi galleriets ejer skal have penge for absolut alt på siden - så det jo klart man ikke gider at bruge deres fetures.

• #25   3. nov 2009 bobbelpower - Jeg havde så også frosset dig hvis du ville oprette den slags annoncer på MCG.

bla bla B - Hvor skal grænsen så trækkes?

Lige nu ER den trukket, og den eneste grund til folk er utilfredse, er at de har muligheden for at brokke sig - ikke fordi de nødvendigvis vil bruge muligheden for at have alt i markedet.

Som sagt har ejerne af siden valgt den linje, så den følger man eller finder et andet sted at slå sine folder. Sådan er det jo også i virkeligheden - der kan man ikke bare opfinde sine egne regler.

• #26   3. nov 2009 Sådan er reglerne nu engang....bliver disse ikke overholdt, så er de jo i deres gode ret til at slette.
    Længere er den ikke!

• #27   3. nov 2009 ja eller hvis du har en amerikaner bil med 3 billeder kommer man ind ...men ikke en gammel kadett med 10 billeder .....
    ja regler er til for at blive overholdt...
    Sajmon™ så der har du ret

• #28   3. nov 2009 bobbelpower - Ja du snakker udenom - det er det eneste jeg kan se.

Hold dig til emnet, tudefrans...

• #29   3. nov 2009 Sajmon, det er Ha´erne der er problemet ? det er dem der er i små sko.. ?
    Mener hr. bobbelpwer har ville bytte en bil til en MC er det virkelig grund til at blive frosset ?
    det ville jeg da mene er MC nok til at det kunne være i et marked... ??

• #30   3. nov 2009 Sajmon™
    : det er jo lige præcis sådan nogen som dig der er blevet HA og absolut ikke skulle være det, de ødelægger jo mere for brugerne end de gavner. tag bare og læs det indlæg lidt længere oppe med en atv med plader indregitreret som bil der heller ikke måtte være i markedet.

• #31   3. nov 2009 skreV at jeg ville købe en mc ... og evt kunne min bobbel indgå......skal man oprette den på baboom ...MÅSKE

• #32   3. nov 2009 sys ikke man skal gå på baboom for at handle sin bil - uanset hvad der end måtte være med i handlen er bobbler og havetraktore - det jo nok ikke den målgruppe man søger !

• #33   3. nov 2009 Så kan du jo bare rykke over på baboom Stinna...hehe

• #34   3. nov 2009 Med næsten 190.000 brugere, hvordan skulle det dog gå, hvis ha´erne skulle se gennem fingrene, med det ene og det andet. Det kan jo slet ikke styres så.........

• #35   3. nov 2009 Har da 10 par sokker, 4 underbukser og 9 hatte jeg gerne vil bytte til en bil, så er det også okay???

Forresten, så bryder du reglerne endnu engang, så mon ikke du snart lærer sangen om snemand frost og frøken tø

1.10. Hjælpe-admins, hvad er det?
    På BilGalleri.dk er der et antal hjælpe-administratorer, som du kan kontakte for at få hjælp.
    Hjælpe-administratorer er brugere fra BilGalleri.dk, som hjælper med sidens drift samt kontakten til brugerne. De er her for at holde ro og orden og medvirke til at brugerbetingelserne overholdes. Hvis du har problemer eller spørgsmål til nogle af de ting, du ser eller oplever på BilGalleri.dk, kan du derfor med fordel skrive til en hjælpe-administrator. Det kan f.eks. være vedrørende:

Dårlig opførsel
    Fjernelse af uønsket indhold
    Frysning eller lukning af brugerkonti, som ikke overholder betingelserne

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Indlæg omhandlende administrator eller hjælpe-administratorer’s handlinger er uønsket i Forum. Vil man klage over en hjælpe-administrator kan man benytte kontaktformularen øverst på siden. Alle mails bliver ikke besvaret, men alle mails bliver læst og vurderet og vi foretager derefter de handlinger vi mener, er nødvendige.

Hjælpe-administratorer har dog ingen mulighed for at hjælpe brugerne med info og support til oprettelse og aktivering af profiler. Ved spørgsmål vedr. dette må der rettes henvendelse til administrator via kontaktformularen øverst på siden.

Du kan kontakte en hjælpe-administrator via linket ’Hjælpe-admins’ øverst på siden. Her kan du skrive beskeder til de enkelte hjælpe-administratorer. Undlad venligst at skrive beskeder under Hjælpe-administratorernes biler da disse forbeholdes almindelig bilsnak.

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #36   3. nov 2009 Sjovt nok man skal have den slags ballade, en havetraktor er naturligvis ikke rellevant for hverken BG, SG, MCG, RCG, BÅDG,HG eller andre af INVIO`s hjemmesider at gøre på nær Baboom og får i useriøse henvendelser derinde må i jo tage det op med HA på den pågældne side

• #37   3. nov 2009 første gang jeg blev frosset mcg var det fordi jeg søgte en uds til en bmw isetta ...DET ER EN BIL ---ja men den er reg som mc ..kan osse reg som bil ....

• #38   3. nov 2009 190.000 bruger der evt. kunne have interesse i en bil med dertil hørende "andre ikke bil ting". også ville de have man skal gå til baboom hvor der sidder masse teens som ikke har interesse i bilen fordi der "ikke bil ting" med i annoncen ??

• #39   3. nov 2009 Daniel R - Det er ikke HA'erne der laver reglerne, så lad være med at hakke på dem, for faen.
    At ville bytte en bil til en MC på MCG GENTAGNE gange er grund til at blive frosset - så "ja" er svaret på dit spørgsmål.

Hvorfor? Spørger du så...

Fordi man bryder reglerne - og så er den ikke længere. Vil du have dem lavet om, så kontakt ejerne af siden ved hjælp af formularen i bunden.

Men som sagt - hvor skal grænsen gå henne?
    Hvis den bliver sat ved havetraktorer, kommer der pludselig rigtige traktorer for "de kan også bruges i en stor have!!!!" - eller også vælter det ind med kantklippere, for det KAN ligne en havetraktor osv osv osv.
    Så kommer der en MASSE brok over at det lige er havetraktorer som er tilladte i markedet på bilgalleri - skal forstærkere så også tillades på bådgalleri, for sådan en KAN jo sidde i en båd???

Det er 100 gange nemmere bare at skære igennem og hanvise alt hvad der ikke passer på et specifikt galleri til baboom - sammen med ting som sker på tværs af gallerierne. At det så ender med små unger som tilbyder et blowjob i bytte for en skjorte, er bare ikke sidens skyld.

Hvis du har en 3000 gange nemmere måde at gøre det på, så lav en side, tilbyd de samme ting som her, og se så hvor meget arbejde der bliver i det.

• #40   3. nov 2009 bla bla bla

100% korrekt... der er lige 4-5 stk der sku ha det største Los lige i ....

• #41   3. nov 2009 bobbelpower - Du bliver ikke frosset for at søge en udstødning til en isetta, for den annonce slettede jeg i det sekund du skrev din skide boble ind i den efter den anden annonce blev slettet. Hold op med at sidde her og fylde folk med lort og brokke dig over ting som bare er 200% irrelevant for siden.

• #42   3. nov 2009 har også prøvet det der med mc handel til bil.. blev frosset på mc galleri og der efter på bilgalleri... hvordan sku jeg så få den byttet til en bil?????

• #43   3. nov 2009 nylander N - DET SKAL DU GØRE PÅ BABOOM.DK!!!!!!!!

Fat det dog...

• #44   3. nov 2009 Nylander>> Du siger noget!!

• #45   3. nov 2009 Fint nok at du svarer men du behøver ikke tale ned til mig... jeg spørger bare, og på det tidspunkt var baboom faktisk ikke oprettet endnu...

• #46   3. nov 2009 Hold da op en gang tudefjæs der er her på siden.. Følg dog de regler der er, og lad være med at spille dumme -- i VED jo godt hvad der er bil relateret og hvad der ikke er!! I er bare sure fordi i ikke slap forbi med en ikke relateret annonce!! Jeg støtter 100% op om de admins der sletter ps3/MC/bytte med håndmixer osv annoncer.. Må den ene, må ALLE andre også, og så har vi, tja, gæt engang... BABOOM...

• #47   3. nov 2009 Ja flot at henvise den slags handler til Baboom som udelukkende består af pre-teens uden kørekort.

Magen til latterligt regel-sæt skal man lede længe efter.

• #48   3. nov 2009 B4NDIT> tillad mig at være den første der spørger om det er meningen man ikke skal forstå hvad du mener med det indlæg...:-D

• #49   3. nov 2009 hvis der er nogen der skal fryses er det ... sjamo... der er dan en der ikke kan svare ordenligt

• #50   3. nov 2009 man sku tro der var nogen der fik penge for at skrive baboom herinde...

• #51   3. nov 2009 Hvis i absolut vil bytte til andet, så læg dog jeres annoncer ind på andre steder......

• #52   3. nov 2009 Chris - Det er jo ikke sidens skyld det er sådan?

Reglerne er simple nok, og faktisk heller ikke super svære at følge, ligesom jeg personligt fint kan affinde mig med at markedet på de forskellige sider bliver holdt rene for ikke-relevante ting.

• #53   3. nov 2009 nå for helvede...bla bla bla er en person...my bad...

• #54   3. nov 2009 jegmener bare at ønsker man en bil i bytte for sin mc burde det være bilgalleri og omvendt burde det være mcgalleri.. kan da godt se at man ikke skal prøve at bytte sin ammepude til en forrude.. men come on people...

• #55   3. nov 2009 nylander N - Jamen så brug dog baboom?

Hvad er problemet i det?

Der kan man sælge og bytte LIGE hvad der passer en - ligesom på dba.dk qxl.dk eller lignende sider.

• #56   3. nov 2009 du mener altså at når det er en bil jeg gerne vil ha og har en mc så skal jeg annoncere samme sted som jeg kan købe en fejl købt tog billet????

• #57   3. nov 2009 Nej du skal gøre det det samme sted som tillader at du kan bytte den anden vej, eller bytte en dragracer med en trehjulet cykel.

Vil du så heller ikke bruge dba.dk fordi der er blomster og brugte kondomer på den?

• #58   3. nov 2009 Nylander> men hvor går grænsen?

Jeg har da også en BMX-cykel der sikkert kunne byttes til en bil...og jeg kunne da bare smide min bærbare oveni...

eller er det kun folk med MC eller havetraktor der må?

• #59   3. nov 2009 Sajmon™ -

Personen som ser det, har muligheden for at se gennem fingre med det. At sælge en ATV som er indregistreret, eller sætte sin bil til salg/bytte fordi man vil have en ATV er begge ting som jeg ikke kan se hvorfor skulle være forkert. Begge ting er bil-relaterede.

• #60   3. nov 2009 ATV'er er en gråzone, for de kan både være en MC, eller være indregistreret som en bil hvis der er plader på.

Hvor hører den så hjemme?

Jeg kan ikke svare på det - men ejerne af siderne har valgt at det er på MC galleri.

• #61   3. nov 2009 SKu utroligt voksne mennesker ikke kan følge nogle simple regler,

Seriøst hvor svært er det ???

HAér laver ikke reglerne, de sørger som sagt for at de bliver overholdt..

Karsten

• #62   3. nov 2009 Karsten K - Netop. :o)

• #63   3. nov 2009 Sajmon™ -

Læst den anden tråd der kører her, med ATV annoncen der blev fjernet? Han skriver at han også havde prøvet at sælge den på MCG, men at de også slettede annoncen fordi den var indregistreret som bil, og bad manden om at sælge den her på BG..

IMO viser det bare hvor useriøst det her foretagne er.

Og ja, selvom HA'er ikke laver regler. Så burde de stadig kunne se hvor latterlige nogle af reglerne er, og tage dette op med deres ledelse. Men det er nok nemmere bare at lukke for folks kontoer, som de ellers i forvejen har betalt en del penge for, for bare at kunne komme til at sætte noget til salg.

• #64   3. nov 2009 Nej han skriver at "de afviser den på MCG"...

Jeg har ikke lagt mærke til den, så jeg kan ikke svare på hvad der foregår med den og hvem der har slettet en eventuel annonce..

• #65   3. nov 2009 Anyways så er reglerne stadig for firkantede, og burde blive taget op til overvejelse.

• #66   3. nov 2009 Det kan vi kun være enige om, men der er gentagne gange bedt om et udspil fra folk der brokkede sig på MCG - men jeg får intet tilbage jeg kan gå videre med.

Indtil det forslag kommer, sker der ingenting herfra.

• #67   3. nov 2009 En tråd som denne, og den med ATV'en, burde allerede være et lille hint om at reglerne er for stramme, og burde være noget i blandt som man kan gå videre med. Men det er selvfølgelig kun gældende her på siden. Er ikke på MCG, og har ikke tænkt mig at købe bruger på nogen af de andre sider.

En er rigeligt, i forhold til hvad man får for sine penge.

• #68   3. nov 2009 Ren brok samt tilsvining af HA'erne er ikke noget jeg personligt gider røre en finger for at luge ud i - eller gå videre med.

• #69   3. nov 2009 Søger sponsorer til Rallycross projekt !

Selv om reglerne er for stramme osv så kan jeg ALDRIG se hvad den havetraktor skulle her på siden, selv om det var bytte med een bil..

Puha sikke et kaos hvis folk fik lov til at bytte med alt..

Karsten

• #70   3. nov 2009 Siger ikke at alting skal være tilladt.

Men hvis du har en bil du sætter til salg, så er det da op til sælger selv at bestemme hvad han vil bytte med, om det er en kaffemaskine, hest, traktor eller hvad der måtte dukke op at forslag.

Og en ATV som er indregistreret som BIL hører IMO heller ikke hjemme andre steder end på BILgalleri. Men nogen er åbenbart for tyk hovedet til at se sammenhængen.

Kommentér på:
Hjælpe Admins grrrrrrr

Annonce