Værksteds garenti / repation ? {{forumTopicSubject}}
Hello folk
.
ja. som overskriften siger. er der garaenti hos en VW forhandler (som det er i det her tilfælde) på repation/service?
fordi jeghar inden for et år fået lavet min bil 4 gange nu.. og præcis for det samme.. nu skal jeg til at ha lavet lortet for 5 gang nu.. og der er kun gået hvad.. 3-4 måneder og nu kommer der præcis det samme problem igen.. er der ikke garenti på sådan noget at de så laver det igen? eller er der ik nogen regl/lov om det?
og evt nogle der ved om det gælder i sverige også? (nu når jeg bor i sverige) ellers vil jeg da få lavet det i DK i stedet hvis der er garenti på det
Mvh Mike..
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 4.375
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 150 Svar: 1.641
bare når jeg køre så lige pludselig ryger RPM tælleren ned og så helt ned på 0 og så kommer den røde olie lampe og lyser.. (selv om der er fyldt olie på..) og så er mit speedo helt oppe på 100Km/t når den starter eller 260.. og jeg kan også bare holde i et kryds som jeg gjorde imorges i ballerup.. så gik den bare ud.. (som den har gjort et dusin gange) og så kan den bare ik starte før efter 20 sek eller sådan.. og har prøvet at køre 140 når olie lampen lyser.. så hakker hele bilen lige som om den er begrænset.. og ik kan køre hurtigere.. men det er kun når den gule motorbloks lampe lyser at den gør..
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 150 Svar: 1.641
Værksteds garenti / repation ?