{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Værksteds garenti / repation ? {{forumTopicSubject}}

Hello folk smiley .

ja. som overskriften siger. er der garaenti hos en VW forhandler (som det er i det her tilfælde) på repation/service?

fordi jeghar inden for et år fået lavet min bil 4 gange nu.. og præcis for det samme.. nu skal jeg til at ha lavet lortet for 5 gang nu.. og der er kun gået hvad.. 3-4 måneder og nu kommer der præcis det samme problem igen.. er der ikke garenti på sådan noget at de så laver det igen? eller er der ik nogen regl/lov om det?

og evt nogle der ved om det gælder i sverige også? (nu når jeg bor i sverige) ellers vil jeg da få lavet det i DK i stedet hvis der er garenti på det smiley

Mvh Mike..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værksteds garenti / repation ?
  • #1   4. nov 2009 Det kommer an på om det er samme fejl., Symptomerne kan være ens, uden at have samme fejlårsag jo. Hvad er der blevet lavet?

• #2   4. nov 2009 har en ven som har samme fejl kode hvergang.. så det højst sandsynligt det samme.

bare når jeg køre så lige pludselig ryger RPM tælleren ned og så helt ned på 0 og så kommer den røde olie lampe og lyser.. (selv om der er fyldt olie på..) og så er mit speedo helt oppe på 100Km/t når den starter eller 260.. og jeg kan også bare holde i et kryds som jeg gjorde imorges i ballerup.. så gik den bare ud.. (som den har gjort et dusin gange) og så kan den bare ik starte før efter 20 sek eller sådan.. og har prøvet at køre 140 når olie lampen lyser.. så hakker hele bilen lige som om den er begrænset.. og ik kan køre hurtigere.. men det er kun når den gule motorbloks lampe lyser at den gør..

• #3   4. nov 2009 jeg mener.. jeg har en ven som har en tester og den får samme fejlkode som de sidste gange..

Kommentér på:
Værksteds garenti / repation ?

Annonce