{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot 206
  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #1   10. nov 2009 Gro dig en diller og køb en 205 gti istedet

• #2   10. nov 2009 Ja..!! 205 GTI!! smiley

Lod mig rive med.... smiley

• #3   10. nov 2009 Du skal nok nøjes med en 1.4 eller 1.6. forsikringen slår dig ihjel

• #4   10. nov 2009 forsikringen klare mor og far`:D

• #5   10. nov 2009 Få den i dit eget navn i hvert fald. Men hvis de betaler så køb da en fed bil

• #6   10. nov 2009 hvis den står i din mors eller fars navn kan i komme i en slem knibe hvis du ikke kan styre den.

bare lige lidt info hvis du ikke vidste det:)

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #7   10. nov 2009 forsikringen klare mor og far`:D

ja den diller lader vente på sig......

• #8   10. nov 2009 Forsikringen dækker ikke, hvis de hitter ud af, at du ejer bilen, og forsikringen står i de gamles navn. Du kan heller ikke optjene bonuspoints, så før eller siden får du regningen alligevel.

Køb en lille bil Pug206 1.4, Polo 1.4, Pug 106 1.4 eller sådan noget, og få forsikringen i dit eget navn.

• #9   10. nov 2009 Forsikringen er da heller ikke helt umulig, jeg er 20 år og har min 206 gti'er forsikret for 6000 kr. (for ansvar)

Ros: kører ganske udemærket, ruster ikke - i de 2, 206'ere vi har har vi aldrig skullet lave noget ved dem. (1,4 og 2,0 gti) 1,4'eren har haft et par advarselslamper der har lyst i tide og utide (selelampe) og gti'eren kan jeg faktisk ikke sige noget decideret negativt om endnu. Man sidder godt i dem - især gti'en.

Ris: De støjer begge en del - du hører både motor og hjulstøj fra dem (vi kører ikke på billige dæk) gearkassen på 1,4'eren er lidt som at rode i noget dijon sennap - de ligger ikke helt vildt præcist gear'ene - det er dog noget bedre i gti'en.

Ellers vil jeg mene du får en masse dejlig køreglæde i forhold til prisen. Jeg ville nok gå efter en 1,6 s16 hvis jeg var dig - nyest til færest penge. Hvis du vil op og have gti udgaven, så find en der ikke er blevet kørt råddent - selvom det kan være svært.

Jeg er ikke peugeot fanatiker - jeg har også kørt vw, toyota, seat, suzuki og mange andre, men til pengene må jeg sige at peugeoterne har været de der kørte bedst, og samtidig også så bedst ud. Der er selvfølgelig mange der er uenige, og siger peugeot holder på værksted konstant - men vi har bare aldrig bøvlet med nogle af dem ud over vores peugeot 406 ts6 - den brændte en bsi-boks af - det er det hele over 6 peugeoter - der sammenlagt har tilbagelagt omkring 500.000 i vores varetægt.

• #10   14. nov 2009 det lyder rigtig godt smiley mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
peugeot 206

Annonce