{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsirking af veteran biler?
  • #3   11. nov 2009 25 år = Klassisk
    35 år = Veteren

Og de fleste selvskaber har sagt alderen op til 25 år, sådan var det ikke da jeg tegnede ... Men var der selfølgelig også en god grund til.

• #4   11. nov 2009 #Jan J: Jow, hos mange selvskaber har det bestemt noget med alder og gøre ... Men nopes, sådan var det ikke for bare 2 år siden.

• #5   11. nov 2009 okay,, super,, det var lige det svar jeg ledte efter,, tusind tak for de hurtige svar,, smiley

• #6   11. nov 2009 Indtegningsregler for veteran- og klassiske biler

--------------------------------------------------------------------------------

Krav om medlemskab af en veterankøretøjs-/mærkeklub.
    Forsikringstageren og den faste bruger er fyldt 25 år.
    Veteranbiler til og med årgang 1974 samt klassiske køretøjer fra årgang 1975 til og med årgang 1983 kan forsikres.
    Køretøjet skal være historisk korrekt og i original stand.
    Der skal indsendes 2 fotos (skråt forfra og skråt bagfra - fra henholdsvis h. og v. side.
    Køretøjet må kun benyttes som hobbykøretøj (som vejledende max. 6.000 km. pr. år) og ikke som dagligt brugskøretøj.
    Registreringsnummeret på familiens brugsbil skal oplyses.
    Køretøjet skal opbevares i en lukket og aflåst garage/bygning om natten,
    Der er indberetningspligt, såfremt flere end 3 veterankøretøjer er under samme tag.
    Veteranbiler på 35 år og ældre skal være forsynet med en 2 kg ildslukker.
    Forsikringssummen fastsættes efter veterankøretøjets dagsværdi.
    Forsikring kan tegnet som ansvarsforsikring eller ansvar- & kaskoforsikring.
    Køretøjet må kun anvendes til hobbykørsel i perioden fra den 15. marts til og med 15. november. I perioden 16. november til med 14 marts er der ingen dækning for skader, hvis de opstår mens køretøjet er i brug som et trafikmiddel.
    Forsikringen kan i særlig tilfælde udvides til hobbykørsel hele året.
    Der kan ikke foretages deponering af nummerplader.
    Der ydes en rabat på 25 % ved indtegning af flere veteran- eller klassiske køretøjer.

Det er reglerne fra www.veteranforsikringdanmark.dk

• #7   11. nov 2009 Lige præcis, der var et af de firmaer som fik sagt alderen op til 25, da jeg tegnende for 2 år siden må det være, havde de ikke den regel.

• #8   11. nov 2009 der var hellere ikke nogen alders regler da jeg købte min amerikaner...
    det allerede 3 år siden smiley

• #9   11. nov 2009 Det var så pga så pokkers mange unge fandt ud af at de kunne få en Mustang V8 på plader for 100.000 kr og forsikre den for 800 kr årligt .... Nem og billig måde til MANGE heste.

• #10   11. nov 2009 billigt nok for en musse... smider 2000 årligt for min..

• #11   11. nov 2009 For meget er din lige forsikret for ? ..... Giver 1200 kr for min Cadillac .... 800 kr kan fint forsikre en billig Mustang

• #12   11. nov 2009 HARTMANN$ LAK-guruen: Hvis det med stort skal hentyde til han har stavet det forkert i overskriften, så er det ikke så godt du selv har stavet veteran forkert ;P

Kommentér på:
forsirking af veteran biler?

Annonce