{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Porsche og Spacer? {{forumTopicSubject}}

Vi har en PorsPorsche Cayman S som er købt hos en bilforhandler i Silkeborg, undlader at nævne navne, men i ved nok hvem.

Problemet er at de vinter fælge som vi fik med, efter en hård kamp, simpelthen ikke kan gå på den. (Tror selv de er fra en 911 4S)

Så deres løsning er at vi får nogle spacere til de vinter fælge.

Efter min ikke så store viden omkring spacere, så vil jeg umiddelbart ikke mene at det er noget man sætter på en Porsche til 1,3mill.

Er det en løsning vi skal acceptere eller få dem til at fremskaffe nogle fælge som passer ordentligt på, uden "fusk"?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Porsche og Spacer?
  • #1   24. nov 2009 Selvom det sikkert ville fungere fint nok, så er det ikke en løsning jeg ville godtage, og da slet ikke på en bil i den prisklasse. Kræv at få nogle fælge udleveret som passer på bilen.

  • #2   24. nov 2009 Du skal have de rigtige fælge. Min bror har haft samme problem med hans a6 4,2. Bremserne kunne ikke være der pga forkert ET på fælge. Dem fik han byttet til nogle der passede til bilen. Også hos en forhandler i Silkeborg for at det ikke er løgn.

  • #3   24. nov 2009 Det ville fungere efter hensigten, men det skal i sgu ikke stille jer tilfredse med!

    Når man køber en bil med medfølgende hjul, eller køber hjul og ber om at de skal passe, så skal de passe og man skal ikke spises af med et sæt spacere. Om bilen så koster 130.000 eller 1.300.000


  • #4   24. nov 2009 Det er jo heller ikke lovligt, så den kan jo blive kasseret til syn

  • #5   24. nov 2009 Vi er glade for at høre jeres meninger.
    Så var det hvertfald ikke os der havde den helt forkerte mening.


Kommentér på:
Porsche og Spacer?

Annonce