{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.362 visninger | Oprettet:

Nissan Primera Fejl/mangel liste!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Ja, så er tiden komet hvor jeg skal ud og hente mig en anden bil. jeg har kigget på en nissan Primera 2.0SRi fra 1995.

Til jer der ved noget om Nissan, er der noget jeg skal være extra obs på? hvor får den suget rust til sig? er der nogen dele der er mange fejl på?
Jeg vil gerne høre fra jer af der self "før" har handlet nissan, og kan komme med nogle konkrete ting man bør være obs på.

Takker på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan Primera Fejl/mangel liste!!
  • #1   25. nov 2009 Rust, rust, rust og rust. De ruster i en ubehagelig grad overalt.

Derudover skal du være opmærksom på støj fra forreste hjulophæng. Det er lavet lidt mærkeligt, og er lidt dyrt at reparere på.

Ellers skal du bare lytte efter mislyde fra motor og gear, og se efter hvad du ellers vil se efter når du køber bil.

• #2   25. nov 2009 Er de virkelig så slemme til at ruste, selv som en 1995'er?
    Jeg er overrasket hvis det er tilfældet.

Takker for dit indlæg jesper !

• #3   25. nov 2009 rust nederest ved bagdørene, og hjulkasserne er typisk på primera´ere

• #4   25. nov 2009 rust i bagvanger, bagskærme, nederst i dørene, tårnene bagi, ellers er det en fin bil P11'ern gal som en P10'er så hvis jeg var dig ville jeg måske overveje at købe sådan en istedet.

• #5   25. nov 2009 Takker for indlæggene der er skrevet. smiley

@Jesper M
    Tjo, men nu var det lige denne jeg faldt over, og har fået et lille crush på.
    Bilen er ejet af en "middel aldrende" mand, der ik har trådt til motoren, samt lavet "brian gejl" her og der.
    Så alt i alt, håber jeg at kunne style denne blot ved det alm. primera Skirt og så lidt fede fælge og sænkning smiley gider ik det overdrevne gejl mere.

• #6   25. nov 2009 Har selv en primera nu... Den er også fra 1995 men er blevet undervogn behandlet så der er ikke noget i bunden / vanglerne så ville klart købe en som er blevet undervognsbehandlet.. Ellers ruster de jo i skærm kanterne.. Tja bare tjek den igennem som enhver anden bil du havde tænkt dig at købe... Synes ikke de ruster så slemt som folk siger, min gør ihverfald ikke smiley men Tjek bunden. tjek skærm kanterne, tjek døre..

-Kenneth

• #7   25. nov 2009 Tak kenneth.
    Ja, havde nu tænkt mig at smide den på donkraft, og tjekke bunden, vanger,
    bærearme og styrebolt osv. samt under måtter og ved reservedækket bagi.

• #8   25. nov 2009 Ok hehe ja det er nok også godt lige at tjekke den ordenligt...

Det er sku et super stykke køretøj.. Selvom min "kun" er en 1,6er er der stadig lidt liv i den smiley
    Kan ikke sige andet end at det er en god bil.

-Kenneth

Kommentér på:
Nissan Primera Fejl/mangel liste!!

Annonce