{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Ny bil {{forumTopicSubject}}

Hey, så fik jeg endelig solgt min bil, så jeg kan komme ud og køre i noget nyt.

Jeg vil max bruge 50,000kr på den nye bil, og er meget i tvivl om hvad jeg skal se efter.

Mine krav er at den skal være mekanisk og elektrisk iorden da jeg jo kommer fra nissan og aldrig har haft nogle problemer smiley

bilen skal have gået så lidt som muligt og være fra efter år 2000.

Jeg faldt selv over peugeot 206 1,6 S16 fra år 2002. er det en god og mekanisk iorden bil og købe eller er der nogle store fejl ved den? de fås nemlig til en ok pris efterhånden.

Håber i har nogle gode forslag da jeg er lidt på bar bund.

Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil
  • #1   27. nov 2009 glem det franske hvis ikke der skal komme noget nævneværdig-

• #2   27. nov 2009 har renault megane fra 2002 i familien... skod bil, i stykker mere end min mazda 626 fra 95... hold dig fra det franske... citroen er det samme pis..

• #3   27. nov 2009 okay. har godt tænkt det i siger smiley

Men hvad satan skal man så kigge efter?

Bilen skal jo heller ikke ligne en fiat dublo og gå fra 0-100 på 20 sek. hvis i forstår mig.

Det skal være en fornuftig dagligdags bil som er lidt kvik.

• #4   27. nov 2009 hmmm, måske honda... de er ret friske og kan også holde km/l hvis de ikke får tæsk.. (alt efter model) Men hælder mest selv til riskogere, så ved sku ikke om min mening duer.......fik min mazda da honda var for dyr i indkøb, og fik det samme en del billigere i mazda.. men hurtig er den ikke.

• #5   27. nov 2009 tror også jeg holder mig til japanerne.
    For nægter og give 50000kr for en bil som har gået 300.000 bare fordi den hedder audi.
    Japanerne kan stadig fås til en ordentlig pris.

Men synes stadig det er svært smiley

• #6   27. nov 2009 ha ha ja nu ved jeg ikke med audi og Mercedes... de er jo nok en anden klasse.
    Men synes det er lang tid siden jeg har set en golf 3 eller nyere gå over 300.000 uden bøvl... det er der sku mange riskogere der gør uden problemer. Min golf 3 motor gik 180.000 så var den helt færdig...
    men du kan jo se om en civic ikke er noget for dig... mazda 323 4wd turbo skulle efter sigende smide gearkassen ret nemt, så nok ikke der du skal lede, men de er jo også ret langt oppe i årene efterhånden.

• #7   27. nov 2009 Eller seat ibiza eller cordoba fra 2000 og frem.

• #8   27. nov 2009 har seat fået deres egen motor i de årgange... før var det jo bare golf..?

• #9   27. nov 2009 Havde satme beholdt Almeraen, sprød bil du havde der smiley kommer du nok til at savne tror jeg

• #10   27. nov 2009 seat har det samme som vw, selv den dag i dag. min cupra er også vw i alt teknik og motor bare seat design.

• #11   27. nov 2009 søldnes... hvor mange km har du på klokken ?

• #12   27. nov 2009 ok pikfjæs thor... nu siger jeg jo vi både har haft citroen og renault i familien, så er min helt egen personlige erfaring... fatter ikke de gamle vil have det franske pis... og de har ikke andet en bøvl med elektronikken med de nye biler... og at sammenligne med en racerbil hvor et hold står parat til at lappe lortet koste hvad det vil ,er vel næppe brugbar til gadebrug... og nu skal manden jo ikke ud og have en 10 år gammel 206 vel...???

• #13   27. nov 2009 min ibiza med vw tdi motor fra 2000 har gået 163000 og skulle snildt kunne køre 300000+ hvis man behandler den ordentlig og overholder service. min cupra har gået 41000.

• #14   27. nov 2009 nahahaha thor... du har én fransk bil, og så er du expert... så kom da med din vilde viden og få os alle til at køre i rallekasser. 1,6 8v.... puh, er det en knallert eller hva.

• #15   27. nov 2009 en peugeot 206 1,6 S16 . fejler ikke mere mekanisk end andre biler..

• #16   27. nov 2009 ok melder mig ud... kl er også lort her i hong kong... Fik vidst sagt hvad jeg skulle anyway. Så må lasse jo se hvad der trækker mest... men 1,6 = kvik... og mere kvik end 1,5 v- tec honda.... nej vel. men det er selvfølgelig også mere end to indlæg man skal læse før man fatter det ikke handler om franske biler, men om hvad man skal købe for at få en kvik hverdags bil....

Kommentér på:
Ny bil

Annonce