{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

BMW og forsikring??? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor fanden er det lige forsikringen er så dyr på en gammel udslidt 320'er bare?? de tror jo fandme fordi den har 6 cylindre at den er helt vildt hurtig, men en vectra, astra, saxo og andre kan da jorde den til hver en tid..
og da jeg havde den røde mercedes var der faktisk 3 forsikringer der slet ikk ville forsikre en mercedes til folk under 25??? hallo, det er gammel 80 hestes diesel med handi gear, hva sker der?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW og forsikring???
  • #1   28. nov 2009 hvad er dyrt, 7800 kr i ansvar som nybegynder på en e36 320i, syntes det fin pris, specielt v. tryg

• #2   28. nov 2009 jeg giver 6800 for min e34 518 (:

• #4   28. nov 2009 Det billigste jeg kunne finde min mx3 v6 til var ved Thisted forsikring, de tar 10.000 i året , og hvis du tar' et glatførekursus bliver det meget billigere og de betaler endda halvdelen af kurset .

Ved Alka ville de have 52.000 i året hahah ! smiley

• #5   28. nov 2009 Gf er nogenlunde til at snakke med på en 320'er.. gav 3300 for min, og så længe de har under 150 heste, så er de ikke dyre.. undre mig så bare at min golf 3 diesel koster 4600 hos gf, og det giver sgu ikke mening!

Ellers kontakt Lokal-forsikring.dk. Jeg har lige flyttet alt mit over til dem og har sparet 3000 om året på det hele..

• #6   28. nov 2009 Nu skriver du ikke noget om din anciennitet, men det billigste jeg kunne finde var 20500 årligt hos Alka - men det var som helt ny billist og med respekt for fart kursus. Nu har jeg så haft den i et år og er super heldig at være blevet "indeks reguleret"- så 1 års anciennitet endte med at give mig lige præcis 1000 kr øget præmie......... Når jeg har 2 år falder jeg til gengæld til omkring 10.. smiley

• #7   28. nov 2009 Ved at Codan har en speciel BMW forsikring. Men omvendt er de ikke så glade for unge mennesker. Men jeg giver 8000 for en 520i hos dem.

Kommentér på:
BMW og forsikring???

Annonce