{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

"Knights of the Silkroad" - VragRally {{forumTopicSubject}}

Så er det besluttet! Bilen er indkøbt og ruten er ved at blive planlagt.

Efter et succesfuld velgørenhedseventyr fra Århus til Mali (Afrika) i en gammel og brugt 1987 Pajero sidste vinter - er vi igang med at, planlægge næste eventyr ad den sydlige SIlkevejen til Mongoliet i sensommer / efteråret 2010.

Formålet med turen er eventyr og velgørenhed - sponsorgaver (børnetøj, legetøj, skoleartikler) gives til børnehjem i Kyrgystan (evt. Uksbekistan), mens de overlevende biler sælges på auktion, hvor midler går til humanitære projekter.

Egentlig er jeg lidt vedmodig over, at bruge en og900 til projektet, men efter erkendelsen af, at det er mit liv som sættes på spil - så tror jeg næppe, at det er et dårligt valg smiley Vi har købt en SaabSaab 90> 2.0L 16v fra 1992 med 317000 på tælleren til 5000kr. Så inden vi siger farvel til vingummibamser og Cocio skal bilen hæves, forstærkes og ... pimpes - men mere om det senere... Så ligger du inde med reservedele eller andet godt til en VragRallyRacer på loftet eller skuret - så tager vi gerne mod dem (da det er totalt lovbudget - gratis lyder bedst).

Så står du, kære læser, med en Saab (andre biler accepteres også), som næppe klare næste syn uden seriøs hjælp og har en måned til rådighed med titlen "Eventyr" - så tag med! Vi regner med et budget på ca. 20.000kr pr. mand - men får en måneds eventyr er det jo ikke slemt.

For yderlig detaljer - send en mail.

Med venlig hilsen
Jacob Lanng "Knights of the Silkroad"
www.kots.dk (ikke opdateret i skrivende stund).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Knights of the Silkroad" - VragRally
  • #1   1. dec 2009 UPDATE:
    Kina kræver tilladelser i stor stil med 3 mdr. processeringstid og en engelsk talende guide og evt. chauffør - så nu skal vi se om ruten skal ændres eller om vi skal tage kampen op. Et forslag var at køre til Afganistan i stedet eller Indien - men lad os nu se. Vi kan stadig komme "nord om" Kina ind i Mongoliet.

/// Lanng

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #2   21. mar 2010 Hej

Hvad er der blevet af den gamle pajero. Hvis den er tilsalg er jeg intraseret.

Hilsen Anders.

• #3   22. mar 2010 Hej Anders

Bilen blev overdraget til "Rotary Mali" som solgte den på auktion - pengene gik til velgørenhedsprojekter som lægehus og brøndprojekt.

Har en kammersjuk, der har taget en i bytte som vist har gået få kilometer. Send mig en PM, hvis du er intresseret i den.

mvh. Jacob

Kommentér på:
"Knights of the Silkroad" - VragRally

Annonce