{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Clean bagklap Arbejdsrelæ {{forumTopicSubject}}

Hey bg har postet dette før men syntes ikk rigtig jeg fik svar så prøver igen.

Jeg har fået cleanet min bagklap, så skulle slf ha sat en elmotor på. det gjorde jeg så også, satte den til så den skulle slå til og fra igennem min bagvisker altså stikket, da jeg alligevel ikk har såen en på.

Det virkede også fint de første 4-5 gange derefter var der bare NUL kontakt imellem. tjekkede så sikringer osv men intet er sprunget.

Så spørgsmålet er om den motor kræver mere strøm end hva kontakten kan holde til, og om man bare kan smide et arbejdsrelæ på eller hva skal man gøre?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Clean bagklap Arbejdsrelæ
  • #1   30. nov 2009 prøv senere "i aften" der er nok flere på

  • #2   30. nov 2009 godr spørgsmål, Jeg ville j´nok prøve at måle om kantakten er stået af, (ideen er ellers rigtig fed)
    Hvis den ikke er det, så et arbejds relæ er helt sikkert måden at gøre det rigtigst på.


  • #3   30. nov 2009 ja eller gi emnet mere end 4 timer inden du piver... folk er jo på job mester..

  • #4   30. nov 2009 kontakten du bruger er normalt til at aktivere et relæ, så tror du er inde på det rigtige med at du også skal have et relæ på nu......den kan sikkert ikk "fordøje" så meget strøm og brænder hurtigt af.....et arbejdsrelæ er altid en god ide,da det sikrer bedst mulig spændning til de arbejdende elementer.....feks pærer,motore

  • #5   30. nov 2009 nylander N

    Piver ikk. det da vist dig der sidder og surmuler her på bg, siden du ikk har andet at gi dig til end at gå op i hva jeg gør.. jeg leder efter et svar, da jeg gerne vil ha fikset min bil. som du sikkert også gerne ville hvis det var dig de rhar brug for hjælp om noget.


  • #6   30. nov 2009 Per S

    Det er også min teori smiley

    Men vil gerne være helt sikker inden jeg forsætter da jeg ikk vil ødelægge mere end højst nødvendigt smiley


  • #7   30. nov 2009 The-Jobbe !

    Er så godt som 110% sikker på det er kontakten, da min forude sprinkler og visker stadig dur og der ikke sprunget nogle sikringer, så jeg vil mene det bare er kontakten der så sin død.

    men det jo også klart hvis den ikk kan bære alt det strøm som den motor nu skal ha leveret. hehe


  • #8   30. nov 2009 du kan jo ikke ødelægge noget ved at monterer et relæ i den forbindelse. Men jeg ville lige måle kantakten igennem inden, for at sikre at den ikke er stået af.

  • #9   30. nov 2009 Hvad form for motor er det du bruger?
    Kontakten har jo heletiden kørt over et relæ, så du har nok ret i at den har sit sin ende i bilen.


  • #10   30. nov 2009 Så så.. det var sku ikke ment som et angreb... og hvis jeg ikke må snage i hvad du foretager dig så lad venligst være med at skrive i et åbent forum...



  • #11   30. nov 2009 altså motor osv dur stadig det har jeg tjekket. det bare når jeg trykker på knappen så sker der ikk noget. og har ikk li et måleapparat så jeg holder på ide´n om kontakten indtil jeg lige får fingerne i såen et måleapparat.

  • #12   30. nov 2009 The-Jobbe !

    det er den udgave ude fra thansen ved sku ikk li hva den hedder den type..


  • #13   30. nov 2009 nylander N

    Ja ellers kunne du også holde alt dit mundlort ude af forummet når det ikk har en døjt at gøre med det jeg spørger om.


  • #14   30. nov 2009 nylander N

    Også kan du jo begynde at skrive i folks emner den dag du har noget at sige der er relevant i folks emner.


  • #15   30. nov 2009 10 vigtigste regler for at begå sig på BilGalleri.dk



    Opfør dig anstændigt og udvis altid en venlig attitude overfor andre brugere. (1. Generelt)


    Skriv ikke indlæg der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer. (1.4 Grimt sprog, udhængning mv.)


    Sørg for at det indhold (både tekst og billeder) du opretter på BilGalleri.dk er sobert - pornografiske, racistiske, voldelige eller på andre måder anstødelige billeder eller udtalelser mv. accepteres ikke. (1.8 Karantæne eller bortvisning)


    Misbrug ikke din profil til at fremme kommercielt salg og til at reklamere for hjemmesider. (1.7 Reklamer for hjemmesider og 4.2 Kommercielt salg i Marked)


    Vær dig selv - falske brugerkonti og profiler der er oprettet med misbrug for øje lukkes. (5.1 Oprettelse af profiler)


    Sørg for at du opfylder alle krav ved oprettelse af din bil. (5.4 Oprettelse af biler)


    Husk at der er ophavsret på alle billeder. (1.6 Ophavsret)


    Post ikke indlæg om deling af beskyttet indhold. (2.8 Indlæg om deling af beskyttet indhold)


    Husk at Marked udelukkende er beregnet til privat køb/salg og bytte – og kun til ting der kan relateres til biler. (4.1 Oprettelse af markedsannoncer og 4.2 Kommercielt salg i marked)


    Husk at genpostning af nogen art i marked eller forum ikke er ønsket. 4.3 Genpostning af annoncer i Marked og 2.3 Genpostning i Forum indlæg

    Læs lige betingelserne inden du sviner mig til TAK...



  • #16   30. nov 2009 det er også noget lort, de står af som det passer dem. og bruger rigtigt meget strøm, da det er en elektro magnet der gør arbejdet.
    Hvis det er til det clean bagklap sæt.

    Jeg har i mine brugt en c lås motor, den trækker jo bare lige og så hiver fjederen selv "palen" tilbage og dermed også motoren.
    Den bruger stort set ikke strøm, har haft den i en bil i 3 år, uden der var noget galt.
    Dem kørte bare over en alm kontakt, uden relæ.


  • #17   30. nov 2009 The-Jobbe !

    Det er det kit til bagklappen. det kunne godt ske jeg skulle prøve en centrallåsmotor så ville være dejligt hvis jeg ikk skulle begi mig ud i alt det arbejde med at trække ledninger osv smiley


  • #18   30. nov 2009 nylander N

    hva kan jeg bruge det til jeg spammer ikk forum. fordi jeg har lavet 2 emner siden klokken hvad 9 imorges?





  • #19   30. nov 2009 jobbe...det er jeg skam ked af at høre,jeg skal nemlig igang med sådan en clean bagklappe til sciroccoen,og har kun plads til den magnet fra THansen....ville netop have brugt en centrallåsemotor(har nogle på lager)

  • #20   30. nov 2009 nylander N

    2.6 Kommentarer i indlæg
    Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam og slettet. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.

    Så hvis du vil ende regler ud til alle skal du vist kende dem selv først !


  • #21   30. nov 2009 Hej vw stylisten...

    Jeg brugte sådan et her til min gamle peugeot..

    http://net-import.dk/product_info.php?cPath=46&products_id=119

    Håber du kan bruge det


  • #22   30. nov 2009 Per S

    hehe ja så har vi samme problem tror heller ikk jeg kan få plads til såen en motor , men nu må jeg jo se hva jeg kan finde ud af smiley


  • #23   30. nov 2009 Det siger jeg skam heller ikke at du gør.. men hvis du ikke har været ude og måle på ledningerne endnu så hjælper det jo ikke at spørge hvorfor det ikke virker igen.... du fik jo en masse gode input i dit sidste indlæg så prøv dog dem inden du spørger igen...

    Og ja det lyder som din kontakt er stået af men mål lige inden du skifter...



  • #24   30. nov 2009 Også køb en ordenlig motor. thansen er ikk så god havde to der gik i stykker også købte jeg en ordenlig en hos et af alarm firmaerne

  • #25   30. nov 2009 Stefan D

    Kan jeg helt sikkert smiley jeg kunne ikk få dig til at skrive en pb med nærmere information om hvordan det skal sluttes til smiley


  • #26   30. nov 2009 den anden havde jeg i 4 uger,så døde en.
    er den anden så meget større? Hvis du selv kan komme ind via bagsæderne, så bare brug den alligevel.


  • #27   30. nov 2009 nylander N

    Jaaa jeg fik svar på at måle kontakten wuhuuu det jo ikk det jeg skal ha svar på ! jeg skal ha svar på om man kunne bruge det relæ og om andre havde gjort det.

    Er da godt klar ove rjeg skal måle den ud. smider da ikk 300 pm efter en ny uden at vide om den anden er færdig.


  • #28   30. nov 2009 The-Jobbe !

    Ja tror jeg vil se om jeg kan få plads til en centrallås motor, det virker til at kunne holde , også så min kontakt evt kunne holde til det smiley


  • #29   30. nov 2009 Jeg må lige prøve at se om jeg kan finde de papir.. jeg sat den nemlig til min alarm også kunne styre den på fjernbetjeningen.

    men der hørt papir med til mit relæ så det var rimelig nemt at montere.

    Har lige sat i min honda og der har jeg ikk relæ på. og det virker også helt fint..


  • #30   30. nov 2009 kan du ikk bare tjekke kontaken på en pære eller sådan noget?

Kommentér på:
Clean bagklap Arbejdsrelæ

Annonce